Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om erop te gamen. Ik zal zwaardere games zoals PUBG, Rainbow Six Siege, Escape from Tarkov, CS:GO en Overwatch spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Met monitor echt maximaal €1500, maar er onder mag ook.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
€1500 is de maximum prijs, zoals eerder gezegd. Ik ga proberen hem zelf in elkaar te zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 250 GB 850 EVO SSD, Headset en muis en toetsenbord.
Wees specifiek en noem merk en model.Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb dus al een lijstje gemaakt:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
AMD vind ik toch wel een cool merkje, gewoon omdat ik nu Intel heb en een beetje nieuwsgierig ben...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ik wilde expres geen 4k monitor, omdat je daar eigenlijk wel een 1080 Ti voor nodig hebt. Ik wil m'n FPS zo hoog mogelijk hebben als m'n beeld aan kan. Geluidsniveau en energieverbruik het liefst zo min mogelijk, maar een beetje geluid is niet zo erg. Grootte maakt me niet uit.
Ga je overklokken?
Ja, maar alleen als ik merk dat m'n systeem de huidige games niet meer op high aan kan onder 60 FPS. Dus dat duurt nog een tijdje :D(hopelijk).
Wat verwacht je van ons?
Een extra controle zou fijn zijn. Dus daarmee bedoel ik: past alles wel op elkaar? Of ik niet iets beters kan krijgen voor hetzelfde geld en of mijn keuzes verstandig zijn.
Alvast bedankt,
De Nareman
Edit: ben vergeten te zeggen dat ik het liefst een 27+ inch scherm heb, die curved is.
Ik ben van plan om erop te gamen. Ik zal zwaardere games zoals PUBG, Rainbow Six Siege, Escape from Tarkov, CS:GO en Overwatch spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Met monitor echt maximaal €1500, maar er onder mag ook.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
€1500 is de maximum prijs, zoals eerder gezegd. Ik ga proberen hem zelf in elkaar te zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 250 GB 850 EVO SSD, Headset en muis en toetsenbord.
Wees specifiek en noem merk en model.Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb dus al een lijstje gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 184,50 | € 184,50 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Aero 8G | € 483,95 | € 483,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 42,83 | € 42,83 |
| 1 | NZXT S340 Elite Zwart | € 83,26 | € 83,26 |
| 1 | BenQ EX3200R Zilver, Zwart | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Sharkoon Shark Zone P40 XXL | € 22,51 | € 22,51 |
| 1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 167,50 | € 167,50 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.436,51 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
AMD vind ik toch wel een cool merkje, gewoon omdat ik nu Intel heb en een beetje nieuwsgierig ben...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ik wilde expres geen 4k monitor, omdat je daar eigenlijk wel een 1080 Ti voor nodig hebt. Ik wil m'n FPS zo hoog mogelijk hebben als m'n beeld aan kan. Geluidsniveau en energieverbruik het liefst zo min mogelijk, maar een beetje geluid is niet zo erg. Grootte maakt me niet uit.
Ga je overklokken?
Ja, maar alleen als ik merk dat m'n systeem de huidige games niet meer op high aan kan onder 60 FPS. Dus dat duurt nog een tijdje :D(hopelijk).
Wat verwacht je van ons?
Een extra controle zou fijn zijn. Dus daarmee bedoel ik: past alles wel op elkaar? Of ik niet iets beters kan krijgen voor hetzelfde geld en of mijn keuzes verstandig zijn.
Alvast bedankt,
De Nareman
Edit: ben vergeten te zeggen dat ik het liefst een 27+ inch scherm heb, die curved is.