ik heb gehoord en gelezen dat je met de code *#746025625# met duitse netwerken gratis kan sms-en. je krijgt dan de melding op je nokia 3210 (of andere nokia's) "Sim clock stop allowed". het spaart tevens je batterij. maar heeft er iemand wel es geprobeert om dat te doen in duitsland?? ik ben namelijk benieuwd, want ik ga naar Duitsland op vakantie, duzzz...
Verwijderd
Deze code: *#746025625# is hetzelfde als *#sim0clock#. En het berichtje van SIM clock stop allowed is er alleen om te laten weten dat het mogelijk is de telefoon te unlocken.
Dat dacht ik tenminste...of zijn er mensen die er anders over denken?
*#12345# komt er een laserbeam uit je telefoon als je op de 5 drukt 
Werkt niet dit, is al zo vaak geweest.
Werkt niet dit, is al zo vaak geweest.
Verwijderd
Ehmmm, ze hebben het over de SimClock en niet Simlock!Op donderdag 12 juli 2001 18:33 schreef Mattes het volgende:
Deze code: *#746025625# is hetzelfde als *#sim0clock#. En het berichtje van SIM clock stop allowed is er alleen om te laten weten dat het mogelijk is de telefoon te unlocken.
Verwijderd
Simclock optie houdt verband met battery saving mode....heeft dus idd niets te maken met simlock.
Bovengenoemde code is om te testen of die energie zuinige modus ook op jouw telefoon werkt...
Bovengenoemde code is om te testen of die energie zuinige modus ook op jouw telefoon werkt...
Verwijderd
Jammer, u gaat niet door voor de wasmachine 
EFR aan/uit staat los van battery saving, dit is weer een andere optie
LOLOp donderdag 12 juli 2001 19:12 schreef mafiasven het volgende:
112 komen er opeens allemaal blauwe lichten binnen 15 min naar je toe
Verwijderd
Wist ik ook welOp donderdag 12 juli 2001 20:21 schreef salT het volgende:
Simclock optie houdt verband met battery saving mode....heeft dus idd niets te maken met simlock.
EFR uitschakelen zorgt voor een 30% langere standby/bel-tijd, dus is wel een vorm van battery saving.Op donderdag 12 juli 2001 20:42 schreef salT het volgende:
Jammer, u gaat niet door voor de wasmachine
*3370# is idd EFR, maar daarmee heb je beter belgeluid. er is nog een code, daar kan je proberen je batterij mee te sparen. en die code is *4370#. maar waar ik het over had met sim0clock, daarmee kun je kijken of de batterij STIL kan worden gezetOp donderdag 12 juli 2001 20:24 schreef DSmarty het volgende:
Battery saving is 3370 geloof ik (voor nokia's, dan zet hij geloof ik EFR uit/aan )
deze code heeft niks met unlocken te maken, hiervoor zijn ook andere codes. er zitten 4 sim-locks in je nokia. sp-lock (1), netwerk-lock (2), sp2-lock (3) en een sim-lock (4). na 1 jaar kun je een gratis code opvragen bij je provider om je telefoon te laten unlocken. in deze volgorde luidt de code: #pw+[mastercode]+1 (of 2 of 3 of 4)#. met deze code kun je ook kijken of je telefoon al ge-unlocked is. dat doe je door 10 willekeurige cijfers i.p.v. de mastercode te gebruiken. bv. #pw+1234567890#+3. hij geeft dan meestal "sim was not restricted" aan. LET OP: bij elke lock kun je 5 verschillende codes invullen en dan kan je je telefoon na een jaar niet meer laten unlocken bij je providerOp donderdag 12 juli 2001 18:33 schreef Mattes het volgende:
Verwijderd
#pw+1234567890+3#Op vrijdag 13 juli 2001 12:38 schreef EqYoTee het volgende:
[..]
bladiabla
........bv. #pw+1234567890#+3. hij geeft dan........
bladiabla
ja, sorry, bedoel ikOp vrijdag 13 juli 2001 12:51 schreef Sjtienkert het volgende:
[..]
#pw+1234567890+3#
er was wel eerst een duits telefoon nummer wat je dan kon instellen als SMS centralen en dan kon je gratiz sms versturen, alleen dat bedrijf bestaat niet meer. (was er eerst ook 1 in zweden)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Pagina: 1