Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

WalletGenerator.net veilig voor genereren van Paper Wallets?

Pagina: 1
Acties:

• Loewe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 05-04 18:39
Hallo,

Ben nog niet zo lang gestart (zoals velen met mij). Veel ingelezen maar nog genoeg kennis op te doen.
Als ik het goed heb begrepen dan is het belangrijk om zelf in control te zijn van je private keys.
Ik wil dat met paper wallets bereiken.

Dat is me voor meerdere coins gelukt met een paper wallet generator van de site van de coin zelf. Zoals van Viacoin of Verge. Echter wil ik dit nu bij DigiByte (DGB) doen en daar is geen eigen paper wallet generator voor beschikbaar.

Als ik zoek wordt de site walletgenerator.net aanbevolen.
Maar ik vraag me af of dit veilig is.

Wie kan me iets vertellen over deze site?

• neokarasu
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17:52
In mijn optiek is de échte walletgenerator.net wel legit. Zolang je niet in en van de sites trapt die zich voordoen als de echte site.

Je kunt de code op Github inzien, daar linkt de site ook naar. Specifiek: https://github.com/MichaelMure/WalletGenerator.net

Wel raad ik aan om de bestanden van de site te downloaden en offline op een veilige pc uit te voeren.
Je kunt dan na het downloaden de wallet op die veilige offline pc genereren.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

• Loewe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 05-04 18:39
Ik ben geen ontwikkelaar dus kan de code zelf niet controleren.
Was inderdaad van plan een oude laptop van ubuntu te voorzien en die nooit meer online te gebruiken maar de code van walletgenrator van GitHub via een schone usb key op de laptop te zetten en zo key's te genereren.

Kan alleen niet achterhalen of de code betrouwbaar is.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True