Ik had een keer gehoord dat als je de simkaart uit je telefoon haalt, gaat die gereset wordt. Misschien is dit een hele domme vraag. Maar ik wou het even zeker weten.
Vraag
Beste antwoord (via Prulleman op 14-01-2018 21:20)
Nee dat zal niet gebeuren.Loganster001 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:46:
oh okee. Dus het is niet zo dat als ik de simkaart eruit trek, de hele telefoon gereset is?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Alle reacties
Nope; je kan een smartphone ook gebruiken zonder SIM-kaart (vanzelfsprekend kan je bepaalde apps dan niet gebruiken).
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je je batterij eruit haalt zul je wel je datum+tijd terug moeten instellen, maar je kan ook op een netwerk update wachten
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Met oude telefoons werd alleen de datum gereset als je de simkaart eruit had gehaald.
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
oh okee. Dus het is niet zo dat als ik de simkaart eruit trek, de hele telefoon gereset is?
Nee dat zal niet gebeuren.Loganster001 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:46:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Voor het uit de hand loopt hier, zet ik er een slotje op..
Een wat betreft de vraag, beetje onderzoek en eigen initiatief mag de volgende keer ook wel.
Een wat betreft de vraag, beetje onderzoek en eigen initiatief mag de volgende keer ook wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.