ik ga zo mijn keyserver ombouwen naar ander systeem zodat ik op met 2x4.3gb scsi op raid1 draai verder verandert er weinig. dus vanavond is het beter om niet te flushen.
hij draait weer bugs hier melden of meelen 
morgen gaat die nog ff down 30min ofzo om ff van kassie te wisselen
en ik wil nog een keer onder de aandacht brengen dat als je geen eigen proxy heb voor je subteam dat ik er 1 voor je kan hosten meel of icq voor meer info
morgen gaat die nog ff down 30min ofzo om ff van kassie te wisselen
en ik wil nog een keer onder de aandacht brengen dat als je geen eigen proxy heb voor je subteam dat ik er 1 voor je kan hosten meel of icq voor meer info
Ooit gehoord van de .plans Victor 
We hebben nou niet echt perse een realtime verslag van jouw upgradeperikelen nodig
We hebben nou niet echt perse een realtime verslag van jouw upgradeperikelen nodig
dit werkt beter dat een .plan en het is geen realtiime verslag maar alleen een melding hij is down en een melding hij doet ut weer
/me Abarth wilt een fotoverslag op de frontpage!
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Real time webcam tijdens de update lijkt me ook wel lollig
* Elteor ziet het al gebeuren, life rookwolken tijdens een verkeerd aangesloten kabel-upgraadje ...
* Elteor ziet het al gebeuren, life rookwolken tijdens een verkeerd aangesloten kabel-upgraadje ...
* Chaos kan zich vaag iets herinneren van iemand die zijn keyserver op Windows 98 draaide... maar die schaamde zich daar zo voor dat ie toen meteen naar Zuid-Afrika is gevlucht...
Verwijderd
/me ]kan zich vaag iets herinneren van iemand die op vakantie ging en daar speciaal een topic voor opende, \"zet dat dan in een .plan\" dacht ik nog.
En jij moet weer zonodig alle topix bugs oprakelen.Op vrijdag 13 juli 2001 18:27 schreef [BoerQ] het volgende:
* [eNeRGy] ]kan zich vaag iets herinneren van iemand die op vakantie ging en daar speciaal een topic voor opende, \\"zet dat dan in een .plan\\" dacht ik nog.
Alle?Op vrijdag 13 juli 2001 18:30 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
En jij moet weer zonodig alle topix bugs oprakelen.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Je bedoelt Tweakers.netOp vrijdag 13 juli 2001 19:07 schreef DSmarty het volgende:
Hmmz, ik heb weer wat opgerakeld
* DSmarty herinnert zich nog iemand zonder goede backups
Wat dan?Op zaterdag 14 juli 2001 12:06 schreef DSmarty het volgende:
Rotflol
Ik had toch echt iets "energiekers" in gedachten
Pagina: 1