Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

5 monitor -> 6 monitor and gaming setup plus hackintosh

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik heb al jaren een 5 monitor setup, werkt perfect. Dual boot met windows en hackintosh. 3 x 24 inch en 2x 19 inch

specs

R290
16 gb DDR4 ram
Asus Gaming ROG V edition
8800GT
zooi SSD en hdd
RIFT
650 W voeding

Ik game best veel en draai eigenlijk alles wel goed op 1920-1200 (bf BF1 alles max 60-90 fps). Sinds Q2 dit jaar wat nieuwe onderdelen gekocht en krijg heel moeizaam mijn hackintosh werkend. Nu lukt het om met de R290 3 monitoren netjes aan te sturen maar de 8800GT werkt niet. Na tig uren erin gestopt te hebben besloten om te upgraden naar een 6 monitor setup :D

Ik wil niet krankzinnig veel geld erin stoppen dus zat te denken aan een bescheiden oplossing, bv een 2e hands R290 erbij stoppen zodat ik 8 outputs heb - 1 voor de RIFT = 7 monitoren kan aansturen. 7 is niet handig dus wordt 6 en eventueel 1 naar tv oid toekomst.

Het leek me handing om een andere radeon kaart erin te prikken maar ik vind de R290 krankzinnig duur nog 2e hands (180 e ongeveer) in 2015 heb ik deze kaart voro 200 euro gekocht.

Crossfire is dan ook handig maar ik lees daar eigenlijk voornamelijk negatieve verhalen over, hoe is dat nu?

Nou zat ik te denken dat ik mss beter kan investeren in een mooiere setup. Ik lees overal dat 144 FPS gaming veel beter is en HDR lijkt me ook tof (ik vind graphics erg belangrijk).

Ik zoek dus een nieuwe monitor 24 of 27 inch en dus 2e hands videokaart die alles trekt EN makkelijk als 2e gpu te installeren is in de Hackintosh.

Wat raden jullie aan? Budget is er wel maar ik twijfel waar ik verstandig aan doe. Wss is mijn voeding (650 W Gold certifate ook niet genoeg).

[ Voor 3% gewijzigd door Tennisbal op 14-01-2018 12:57 ]