Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• N.Groot
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 16-01-2018
Mijn vraag
...
Kabeltje voor Kodak Easy Share C180
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Selphy afdrukapp.en laptop
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...winkels niets gevonden

Alle reacties

• AlterEgo
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Een KODAK USB-kabel (model U-8).

Ebay staat er vol mee.

http://resources.kodak.co...65/C160_C180_UG_NL_nl.pdf

Linux: voor blije, gezonde hardware

• N.Groot
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 16-01-2018
Nog geen antwoord op de vraag naar verbindingskabeltje voor Kodak Easy Share C180.,

• Superdaantje
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21:41

Superdaantje

Moderator Foto & Video

Alles op zijn tijd !!

Er word netjes gelinkt naar een handleiding waarin staat welke kabel je nodig hebt. Tevens is er aangegeven om welke kabel het gaat. Volgende stap is dan zoeken met bijvoorbeeld Google. En je zult dan nodige zoek resultaten krijgen.

Als je zoekt op KODAK USB-kabel (model U-8) dan zijn er aardig wat hits. Waaronder ook winkels in NL.

https://www.google.nl/sea...1.1.125.0...0.1NLa7qkUFis

Wat verwacht je verder?

Superdaantje wijzigde deze reactie 16-01-2018 12:14 (24%)

My plekje op het Web -_- Individuele Workshops Fotografie

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True