Mijn vraag
Beste tweakers, ik heb een jaar of 2 terug een systeem gekocht op alternate. Een vrij standaard systeem.
Ik speel graag shooters en vraag dus minder van graphics maar meer voor frames.
Nu heb ik laatst mijn GPU een upgrade gegeven van MSI R7 250 naar een GTX1060 maar ik heb geen betere prestaties.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Specs:
cpu AMD a8 7600
gpu GTX1060strix 6gb
12 gb ram
mobo: GA-F2A88XM-HD3 gigabyte
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn lijst in beeldschermadapters geeft aan dat er nog AMD R7 Graphics als stuurprogramma bij staat naast mijn Nvidea1060. Dus daarom dacht ik dat er nog oude drivers mee gemoeid waren.
Ik heb dat proberen te verwijderen maar lijkt niet verwijderd te kunnen worden?
Zou het kunnen liggen aan dat mijn bios firmware niet up to date is? moet ik dan mn bios flashen(wat dat ook inhoud..)? en zo ja hoe?
bij voorbaat dank Robbie
Beste tweakers, ik heb een jaar of 2 terug een systeem gekocht op alternate. Een vrij standaard systeem.
Ik speel graag shooters en vraag dus minder van graphics maar meer voor frames.
Nu heb ik laatst mijn GPU een upgrade gegeven van MSI R7 250 naar een GTX1060 maar ik heb geen betere prestaties.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Specs:
cpu AMD a8 7600
gpu GTX1060strix 6gb
12 gb ram
mobo: GA-F2A88XM-HD3 gigabyte
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn lijst in beeldschermadapters geeft aan dat er nog AMD R7 Graphics als stuurprogramma bij staat naast mijn Nvidea1060. Dus daarom dacht ik dat er nog oude drivers mee gemoeid waren.
Ik heb dat proberen te verwijderen maar lijkt niet verwijderd te kunnen worden?
Zou het kunnen liggen aan dat mijn bios firmware niet up to date is? moet ik dan mn bios flashen(wat dat ook inhoud..)? en zo ja hoe?
bij voorbaat dank Robbie