Visual studio gratis gebruiken.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.021 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Hallo iedereen,

Binnenkort begin ik op de avondschool met visual studio voor de programmering van c-charp.

Nu heb ik visual studio community 2017 gedownload. Maar kan het niet gebruiken.
Het is een 30 dagen versie.

Volgens bronnen was er een visual studio community 2017 versie die je thuis kon gebruiken om te oefenen.
Is het nog mogelijk omdat te downloaden en te gebruiken en in het Nederlands als dat mogelijk is?

Indien mijn topic verkeerd staat mijn excusses hiervoor.

Met vriendelijke groeten,
Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Programming gaat over programmeren, niet 't installeren van (toevallig) programmeer-gerelateerde software ;) Zie daarvoor ook Waar hoort mijn topic?. Maar los daarvan: Visual Studio Community is gewoon gratis. Je zult een keer moeten inloggen met je MS account (officieel gedocumenteerd hier) en dan is 't in orde (wat overigens gewoon de eerste hit op Google was).

[q=https://docs.microsoft.com/en-us/visualstudio/ide/signing-in-to-visual-studio]
Why should I sign in to Visual Studio?
[...]
Here's a full list of what you can expect and what you can do after you sign in:
[...]
Unlock the Visual Studio Community edition - If your Community edition installation prompts you for a license, sign in to the IDE to unblock yourself.

[ Voor 63% gewijzigd door RobIII op 14-01-2018 00:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.