Toon posts:

Speciale voorraad filter Woocommerce

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Omdat ik in mijn webshop alle producten op bestelling kan naleveren staan al mijn producten allemaal "op voorraad".
Als ik mijn producten namelijk op uitverkocht kan je ze niet meer nabestellen en die optie wil ik de klant wel geven.

Maar nu komt het probleem ik wil ook een voorraad filter, zodat in 1 klik zichtbaar kan maken welke producten we op voorraad hebben.

Door mijn instellingen om nabestellingen mogelijk te maken en mijn producten de voorraadstatus "op voorraad" werkt de Woocommerce pruduct filter by dzeriho niet.

Wie kan mij helpen met mijn probleem of kent een andere plugin die bijvoorbeeld op voorraad waardes (0 of 1) reageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik denk dat je op twee oplossingen voor deze vraag zult komen:

Als je het hier op Tweakers vraagt, zal men je vragen om de plugin te forken en zelf de functionaliteit uit te breiden, als dat mogelijk is. Dat betekent dat je verstand van de implementatie moet hebben, en bereid moet zijn om er zelf wat tijd en leergeld in te steken. Je winst is dan, dat je precies weet waar je mee werkt, je iets nieuws hebt geleerd, en je bij de volgende vraag zelf een oplossing kunt bedenken en maken.

Als je het de ontwikkelaars van Woocommerce vraagt, zal het een tijdje duren (maar mij is al opgevallen dat je daar helaas veel te ongeduldig voor bent...) maar dan zullen zij aangeven of ze deze functionaliteit hebben, of de plugin daartoe willen uitbreiden.

Het is zelf doen, of laten doen door de developers.

Dit is niet je eerste topic hierover. Volgens mij wordt het tijd dat je beseft, dat je er te weinig vanaf weet. Het zijn allemaal nichevragen, en je hebt al gemerkt dat niemand hier exact weet wat die plugin doet. Het is jouw opdracht, dus het is verstandig als jij dat wel weet. Mijn advies: ga dáar wat aan doen. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs