Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14-06 14:22
Samsung UE55MU6220 - 4K tv is mij aan het verleiden.

Slechts 730 euro bij media markt enzo, maar wel maar 50 hertz, is dit een aanrader om bijvoorbeeld fifa op te spelen?

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica

Visit Nambia; it's covfefe!

quote:
Mars18 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:06:
Samsung UE55MU6220 - 4K tv is mij aan het verleiden.

Slechts 730 euro bij media markt enzo, maar wel maar 50 hertz, is dit een aanrader om bijvoorbeeld fifa op te spelen?
Je post in [LG OLED] Ervaringen & Discussie afgesplitst naar een eigen topic omdat het persoonlijk aankoopadvies betreft en het tevens niets met OLED televisies te maken heeft.

Het woord "me" ≠ "mijn". Wel het irritantste woord van het jaar.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*