Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

monitor kiezen

Pagina: 1
Acties:

• goodness
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 08-07-2018
ik zoek een nieuwe monitor om te surfen en te gamen ( starcraft2 ,dota ,etc...)
nieuwe grafische kaart gigabyte mini gtx 1060 6gb mini oc deze heeft een aansluiting DVi-D ,Hdmi.
i3570k processor ,32gb ram.

welke kan je mij aanraden ,merk speelt geen rol.
ken er niets van, gebruik nu een monitor van HP w2007v met vga aansluiting ,nu zie ik dat mijn grafische kaart een DVI-D aansluiting heeft en oude videokaart een dvd-i.
dus kan momenteel dus niet surfen aangezien ik geen juist connector heb .
Is solden dus tijd om nieuwe bijpassende monitor tekopen .

• Goudstalen
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 09:00
Wat heb je zelf al gevonden? Pricewatch heeft er 2200 monitoren in staan, moet vast wel iets voor je tussen zitten.

Er zijn vele leuke dingen. Dell heb ik goede ervaringen mee, Benq en Asus wat minder, maar zal ook aan de prijsrange liggen.

De info in de TS is in ieder geval niet genoeg om je te kunnen helpen, en wat eigen inzet wordt ook verwacht. Wil je ultrawide/kleurechtheid/hoge refreshrate/groot of klein scherm?

• Goudstalen
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 09:00
Op zich ziet die AOC er goed uit, maar je zult er wat reviews voor moeten lezen.

Die BenQ is helemaal niets, groot scherm met een daarvoor te lage resolutie, een TN scherm zonder hoge verversingssnelheid, en dan ook nog relatief duur.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True