Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Djiee
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20-06 16:21
Ik ben al enige tijd op zoek naar een opvolger van mijn oude Full HD tv. Na de vele topics hier op Tweakers is het wel duidelijk geworden dat voor velen de voorkeur uitgaat naar de Sony XE9005.

Ik heb de tv in de winkel gezien en was zelf ook erg onder de indruk maar vind ik de huidige prijs voor het 49inch model nog wat aan de hoge kant.

In mijn verdere zoektocht ben ik ook uitgekomen bij de Samsung KS modellen, 7000/8000 serie. Voornamelijk 2e hands zijn deze modellen tussen de 700/800 euro te vinden. Dit past op dit moment ook beter bij mijn budget van 800,-. Ik vraag me af of wachten tot de Sony in prijs daalt of meer sparen ook veel meer gaat opleveren als het gaat om beeldkwaliteit tussen de 2.

Als ik de reviews mag geloven is dit ook een uitstekende tv en vaak nog verkozen boven de vernieuwde MU lijn van dit jaar. Ik begrijp dat de Sony, onder andere door de FALD techniek een voordeel bied in de beeldkwaliteit t.o.v. de Samsung. Maar heeft de KS serie weer een voordeel met de lagere input lag en hogere helderheid. Ik gebruik tevens een PS Pro dus op papier heeft dat weer streepje voor.

Zijn er mensen die eenzelfde keus overwogen hebben, of misschien wel ervaringen met beide tv's hebben die mij hierin wat van advies kunnen voorzien? :)

• jernij
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 07-06 12:25
quote:
Djiee schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:29:
Ik ben al enige tijd op zoek naar een opvolger van mijn oude Full HD tv. Na de vele topics hier op Tweakers is het wel duidelijk geworden dat voor velen de voorkeur uitgaat naar de Sony XE9005.

Ik heb de tv in de winkel gezien en was zelf ook erg onder de indruk maar vind ik de huidige prijs voor het 49inch model nog wat aan de hoge kant.

Dit past op dit moment ook beter bij mijn budget van 800,-. Ik vraag me af of wachten tot de Sony in prijs daalt of meer sparen ook veel meer gaat opleveren als het gaat om beeldkwaliteit tussen de 2.
In BelgiŽ § 891.99
https://www.starplusshop....ch_query=xe9005&results=4

of § 998.99
https://www.selexion.be/n...xe9005/sony/1485887060248

• Djiee
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20-06 16:21
Ja deze had ik inderdaad voorbij zien komen. Ik ben niet echt gewend zulke grote aankopen bij buitenlandse winkels te plaatsen.. Lijkt me dan ook praktischer als er wat zou zijn je het in de buurt kunt afhandelen.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*