Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Peterrtt
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Hi allen,

Ik zoek een?
4K Televisie.

Wat is je budget?
Rond de E600.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral Netflix series (films) te kijken. Ik kan mijn PC er op aansluiten voor als ik films wil kijken die niet op Netflix staan. Misschien soms wat games via PC en Switch, maar zal niet vaak gebeuren. Ik heb geen kabel televisie.

Wat heb je zelf al gevonden?
Philips 55PUS6262, Hisense H55N5700, LG 55UJ635V

Opmerkingen
Ambilight vind ik wel fijn, maar het hoeft niet. Ik vind het erg lastig, omdat er zo veel modellen zijn etc. Hoop dat jullie mijn kunnen helpen met deze beslissing.

Thanks!

• Chris_tiaan
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 11:30
Met de hierboven genoemde eisen kan je denk ik prima een willekeurige Mediamarkt o.i.d. binnen lopen en de mooiste uitzoeken toch? Wat is precies je vraag?

• Peterrtt
  • Nu online
Nee, ik wil graag jullie advies voor deze eisen en budget. Mijn vraag is wat jullie zouden kopen/adviseren. Ben dus opzoek naar de beste tv voor dit budget.

Peterrtt wijzigde deze reactie 13-01-2018 17:43 (71%)

• Freshouttheoven
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15-01 23:34
Leg 100 euro bovenop je budget en ga voor de pricewatch: Sony KD-55XE7096 Zwart. Deze tv heeft een VA paneel en een veel beter contrast dan de LG en Philips met een IPS paneel, de Hisense heeft ook een VA paneel maar is op meerdere gebieden minder als de Sony.

• WWAS
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-01 12:30
quote:
Jawel, je kunt wel prima de Media markt binnenlopen met je eerste bericht :).
quote:
ik wil graag jullie advies voor deze eisen en budget. Mijn vraag is wat jullie zouden kopen/adviseren. Ben dus opzoek naar de beste tv voor dit budget
Ah ok, had dit dan in je eerste bericht gezet.

Ik heb een Sony tv uit de serie die hierboven genoemd wordt. De kwaliteit is goed (de smart functies wat minder dan bv. een Samsung). Ook vind ik het design mooi, maar hier kom je alleen achter als je een Media markt in loopt..

• WWAS
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-01 12:30
Dubbele post - verwijderd

WWAS wijzigde deze reactie 13-01-2018 17:58 (126%)

• Peterrtt
  • Nu online
quote:
Freshouttheoven schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:51:
Leg 100 euro bovenop je budget en ga voor de pricewatch: Sony KD-55XE7096 Zwart. Deze tv heeft een VA paneel en een veel beter contrast dan de LG en Philips met een IPS paneel, de Hisense heeft ook een VA paneel maar is op meerdere gebieden minder als de Sony.
Thanks voor de reactie! Deze Sony is niet te verkrijgen in de UK (woon ik), maar is de XE7003 een vergelijkend model?

• Freshouttheoven
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15-01 23:34
quote:
Thanks voor de reactie! Deze Sony is niet te verkrijgen in de UK (woon ik), maar is de XE7003 een vergelijkend model?
De 55XE7003 is idd bijna identiek, vaak is het net een ander kleurtje of een 'speciale' aansluiting voor een specifiek land binnen dezelfde serie.
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2018 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*