Xbox one S 2de hands aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 20:04
Hey mede tweakers, niet gedacht dat ik dit ooit zo vragen maar ik kan er niks over vinden.
Ik kijk op het moment rond voor een 2de hands xbox one / s voor de kids.

Maar hoe kan ik nu zien of het apparaat bijvoorbeeld niet gebanned is, of weet ik veel wat er allemaal aan kan mankeren :-)

Ik weet bij voorbeeld dat een xbox 360 gemod kon worden en daardoor een ban kreeg. Dat zijn zaken die voor mij niet aan de orde zullen zijn.

Ik hoop op wat zinnige tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vraag de verkoper of je 't kan testen, dat is de enige manier om er zeker van te zijn als je 2ehands koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Misschien een idee om de btw dagen van MM af te wachten. Dan raap je zo'n ding nieuw met 2 spellen al voor ongeveer 150 euro op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Xbox onze s kost gauw 300 euro...

Maar uiteraard het testen snap ik maar ik begreep dat je ook console bans had, en dat iemand hem van zijn account af moet halen? Klopt dat en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 13:18
Darkz0rs schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:42:
Xbox onze s kost gauw 300 euro...

Maar uiteraard het testen snap ik maar ik begreep dat je ook console bans had, en dat iemand hem van zijn account af moet halen? Klopt dat en zo ja hoe?
Ik heb vorige week uit een dagaanbieding bij Bol een Xbox One S met Forza Horizon en 2 controllers gekocht voor 185 euro dus als je goed kijkt kan het goedkoper nieuw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ambianz schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:41:
Misschien een idee om de btw dagen van MM af te wachten. Dan raap je zo'n ding nieuw met 2 spellen al voor ongeveer 150 euro op..
Consoles doen niet mee aan de btw dagen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Nou goed ik wil in iedergeval een 1tb versie. En die kost overal 300 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Modden kan niet op een xbox, je kan nog wel een XBL ban (+ consoleban) krijgen bij slecht gedrag.

Vraag of je dat ding kan testen, online gaan, party aanmaken (geeft afaik foutmelding), of ga bv met Fifa naar proclubs (krijg je foutmelding).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-09 23:32

cptbuttlick

Team green

heb laatst een nieuwe op mp gehaald voor mijn zoontje , Geloof 110 euro ofzo met forza en hot wheels

[ Voor 13% gewijzigd door cptbuttlick op 13-01-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Ja, ik hoor het steeds. Maar ik wil wel.echt 1TB en een S of X. Die 500gb is zo vol en ik heb in die kast geen ruimte voor een. Externe HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Vandaag een Xbox gekocht .. toch 2 dehands. Topic mag dicht bedankt voor je tip SinergyX dit heb ik gedaan en alles bleek prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10 15:17
Darkz0rs schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:07:
Vandaag een Xbox gekocht .. toch 2 dehands. Topic mag dicht bedankt voor je tip SinergyX dit heb ik gedaan en alles bleek prima.
Mag ik vragen voor welke prijs en wat er allemaal bij zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
@TrueGamer dat mag je, ik een Xbox one s 1TB gekocht, met nog 20 mnd resterende garantie met ww II en nog een spel (weet even niet welke). Voor 150€, volgens mij een goede prijs en was het me gegund. We zijn er in iedergeval content mee.
Pagina: 1