Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanwege een kapot OLED-scherm, wens ik mijn android 7.1.2 over te nemen via mijn W10-64. Wellicht ben ik al te laat met deze vraag, maar is er nu nog een manier een backup te maken van mijn gsm?

'Wees gerust', deze AGM X2 heb ik net minder dan 10 dagen. Het merk AGM is relatief onbekend en deze serie is van 2017. Gelukkig heb ik deze gsm gekocht bij een Europees bedrijf in Denemarken, die 2x per email heeft bevestigd dat de aankoop onder Europese garanties valt. O-)

De gsm viel uit mijn handen op de grond en de afstand was minder dan 1 meter. Het kwam op de achterkant neer, maar enkel het scherm aan de voorkant is kapot; het zit wél een screen protector op. Het feit dat het een rugged phone is mét Gorilla Glass 4 en deze aankoop onder Europese garantiewetgeving valt, doet de ganse zaak wat minder ernstig over komen.

Link naar AGM X2-128GB: http://www.agmmobile.com/en/product/x2-6-128?a=description

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2018 13:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:38:
Vanwege een kapot OLED-scherm, wens ik mijn android 7.1.2 over te nemen via mijn W10-64. Wellicht ben ik al te laat met deze vraag, maar is er nu nog een manier een backup te maken van mijn gsm?
Op Tweakers wordt net wat meer eigen inzet verwacht dan je nu hebt laten zien, wat heb je dus zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan? Kun je dat toevoegen aan je OP?

Daarnaast heb ik je titel even aangepast.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 15-01-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:38:

'Wees gerust', deze AGM X2 heb ik net minder dan 10 dagen. Het merk AGM is relatief onbekend en deze serie is van 2017. Gelukkig heb ik deze gsm gekocht bij een Europees bedrijf in Denemarken, die 2x per email heeft bevestigd dat de aankoop onder Europese garanties valt. O-)

De gsm viel uit mijn handen op de grond en de afstand was minder dan 1 meter. Het kwam op de achterkant neer, maar enkel het scherm aan de voorkant is kapot; het zit wél een screen protector op. Het feit dat het een rugged phone is mét Gorilla Glass 4 en deze aankoop onder Europese garantiewetgeving valt, doet de ganse zaak wat minder ernstig over komen.

Link naar AGM X2-128GB: http://www.agmmobile.com/en/product/x2-6-128?a=description
Buiten de simpele oplossing van overname die overal te vinden zal zijn, ben ik benieuwd hoe het garantietechnisch opgelost wordt.
Ik denk dat je kansloos bent namelijk.