Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PUBG spelers gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views

Onderwerpen

Vraag

• Nexusonline_NL
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-08 21:01
Mijn vraag:

Ik speel sinds een jaartje PUBG met een aantal vrienden.
Mijn zoon is 10 jaar en speelt sinds een paar maand ook PUBG en hij wordt steeds beter.
Nu speelt hij af en toe mee met ons en de rest is daar niet zo n fan van. Snap ik ook best wel. De volwassenen willen ook even spelen zeg maar. En 10 jarige bij een mensen tussen de 25 en 45 jaar is niet handig. Hij kan niemand in zijn omgeving vinden die dit spel speelt van zijn leeftijd.

Hij speelt het liefste in duo of squad. Nu is praten via de game ook niet optimaal.
Dus zochten we samen naar wat spelers tussen de 10 - 15 jaar die ook leuk vinden om PUBG samen te spelen. Om van elkaar te leren en fun te hebben. .
WIj hebben een eigen TS server waar we op zitten met genoeg eigen channels.

Klasgenootjes hebben vaak niet de benodigde hardware of headset om dit spel te spelen en vinden het spel te vaak spannend en te moeilijk als ze hier zijn.

Ik ben wel voorzichtig met het internet en helemaal wat betreft mijn zoon. Dus ik speel de eerste paar maal gewoon mee.:) Je kan niet voorzichtig genoeg zijn lijkt mij.

Misschien heb je een andere tip waar we spelers kunnen vinden.

Spellen wat hij ook leuk vindt om te spelen:
BF3 BF4, WOrld of Tanks, Minicraft, GTA V online

PS: Oh en ik heb geen zin helaas in discussies over de leeftijd van de spellen. Hij weet heel erg goed verschil tussen werkelijkheid en spelletjes. Het is ook geen kind wat alleen maar gamed. Hij speelt basketbal 3x per week en golft elk weekend _/-\o_ .
.

Nexusonline_NL wijzigde deze reactie 13-01-2018 13:34 (9%)

Alle reacties

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 15:45

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik denk dat dat lastig blijft. Ik denk dat de meesten van zijn leeftijd het spel niet spelen. Servers voor tieners zullen er niet zijn en zoals je zelf al zegt, adolescenten/volwassenen zullen niet echt zitten wachten op een 10-jarige erbij.
Heb je al gegoogled op discord servers voor die leeftijdscategorie?

Het lastige van nietsdoen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent.

• Nexusonline_NL
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-08 21:01
nog niet, ga ik doen, ik heb wel in steam oproep gedaan.
hij kan prima met tieners en die zullen het verschil niet merken qua leeftijd.

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Ik moet je topic helaas sluiten omdat wij werving (waarvoor dan ook) niet toestaan. We zijn namelijk een discussieforum en het enige discussiewaardige hier daar wil je het juist niet over hebben ;)

Persoonlijk zou ik het in zijn vriendengroep vragen en niet vreemden op het internet.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True