Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PUBG spelers gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views

Onderwerpen

Vraag

• Nexusonline_NL
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-08 21:01
Mijn vraag:

Ik speel sinds een jaartje PUBG met een aantal vrienden.
Mijn zoon is 10 jaar en speelt sinds een paar maand ook PUBG en hij wordt steeds beter.
Nu speelt hij af en toe mee met ons en de rest is daar niet zo n fan van. Snap ik ook best wel. De volwassenen willen ook even spelen zeg maar. En 10 jarige bij een mensen tussen de 25 en 45 jaar is niet handig. Hij kan niemand in zijn omgeving vinden die dit spel speelt van zijn leeftijd.

Hij speelt het liefste in duo of squad. Nu is praten via de game ook niet optimaal.
Dus zochten we samen naar wat spelers tussen de 10 - 15 jaar die ook leuk vinden om PUBG samen te spelen. Om van elkaar te leren en fun te hebben. .
WIj hebben een eigen TS server waar we op zitten met genoeg eigen channels.

Klasgenootjes hebben vaak niet de benodigde hardware of headset om dit spel te spelen en vinden het spel te vaak spannend en te moeilijk als ze hier zijn.

Ik ben wel voorzichtig met het internet en helemaal wat betreft mijn zoon. Dus ik speel de eerste paar maal gewoon mee.:) Je kan niet voorzichtig genoeg zijn lijkt mij.

Misschien heb je een andere tip waar we spelers kunnen vinden.

Spellen wat hij ook leuk vindt om te spelen:
BF3 BF4, WOrld of Tanks, Minicraft, GTA V online