Recent ben ik overgestapt van Telenet naar edpnet. Na ze de installatie zijn komen doen, geraak ik (zonder VPN) op geen enkele site meer, alle sites hebben een ongeldige beveiligingscertificaat. Buiten de site van de provider zelf.. Toen ik eerst belde met edpnet voor een ander probleem, zeiden ze tegen mij dat alles in orde was qua administratie, betaling enz & dat alles normaal moet werken.
De modem die ik gebruik is een Fritz!box 7430, en dit is een probleem die ik heb op alle toestellen die verbonden zijn aan de modem...
Ik heb eerst een thread gestart op Reddit, waar de mogelijke oplossingen niet hebben geholpen, of ze verwezen naar een DNS Poison, of een SSL Deep packet inspection van de internetprovider zelf..
(Hier is de thread voor wie geïntereseerd moest zijn)
Wat zijn de mogelijke oplossingen die ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt voor wie wilt helpen
De modem die ik gebruik is een Fritz!box 7430, en dit is een probleem die ik heb op alle toestellen die verbonden zijn aan de modem...
Ik heb eerst een thread gestart op Reddit, waar de mogelijke oplossingen niet hebben geholpen, of ze verwezen naar een DNS Poison, of een SSL Deep packet inspection van de internetprovider zelf..
(Hier is de thread voor wie geïntereseerd moest zijn)
Wat zijn de mogelijke oplossingen die ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt voor wie wilt helpen