Ik ben even systeembeheerder voor een oude computer van een kennis. Het ging om een voormalige window 7 machine die het altijd prima deed. Na een (automatische?) upgrade naar windows 10 is office verwijderd en is de computer al dagenlang zeer intensief met de harde schijf bezig. Als ik in taakbeheer kijk zie ik een processorload van bijna 100% met als belangrijkste proces windows modules installer worker. Een 'snelle' virusscan van defender draait al bijna een uur. Waar moet ik beginnen om de situatie weer te normaliseren?
Ik heb een tweede machine waar ook nog windows 7 op staat. Hoe voorkom ik dat deze ook de automatisch e upgrade van windows 10 krijgt?
<Was te verwachten geen reacties omdat er informatie op internet te vinden is. Verwijder het topic maar, sorry voor overlast.>
Ik heb een tweede machine waar ook nog windows 7 op staat. Hoe voorkom ik dat deze ook de automatisch e upgrade van windows 10 krijgt?
<Was te verwachten geen reacties omdat er informatie op internet te vinden is. Verwijder het topic maar, sorry voor overlast.>
[ Voor 8% gewijzigd door Poecillia op 13-01-2018 13:30 ]