Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Ps4 maakt knakkend geluid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Royvvugt
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21-03-2018
Mijn ps4 knakt

Als ik mijn ps4 opstart krijg ik een knakkent geluid net zoals plastic uitzet door hitte en weer krimpt door kou.
Enige ding is dit is zwaar irri en houd maar niet op dit is al dagen zo is dit een bekend probleem bij de ps4 en valt dit onder garantie de winkel wil alleen maar opsturen niet omwisselen -_-

Alle reacties

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:03

Geronimous

Moderator Spielerij
Hoi Roy, welkom op Tweakers.

We verwachten doorgaans wat uitgebreidere posts als je een topic opent.

Heb je een video gemaakt of gevonden van het probleem?
Bovendien, hoe oud is de PS4? Dat de winkel hem opstuurt = garantie. Mits de PS4 net is gekocht, gaat geen enkele winkel hem direct voor je omruilen.

FT-17 FTW!

• Royvvugt
De ps4 is 2 maanden oud en nee geen video zal ik dalijk toevoegen

• RyuuPro
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 04-01 16:16

RyuuPro

That Damn Fly

https://community.playsta...oes_my_ps4_make-zZQa.html

https://forum.psnprofiles...-that-normal-with-my-ps4/
quote:
Its nothing to really worry about. All it is is thermal expansion of the case. Plastic and metal and the motherboard and chips all have a different rate of expansion at diffrent temperatures. You will hear popping when its heating up to normal temp, you will hear popping when you turn it off and starts to cool down. Sometimes these pops can be loud and quite. Its perfectly normal.
quote:
The cracking/popping noises are from the plastic case of the system expanding and contracting from the heat. Nothing to worry about.
Gewoon delen van de behuizing die sneller uitzetten dan de rest, mijne PS4 Slim doet hetzelfde.
En nee, dit gebeurt bij elke, dus je zal er mee moeten leven.

Kaze Ni Nare

• Royvvugt
Kan tog niet dat ie da al doet met aanzetten dan en als ie uit staat paar uur

• knorde
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 29-03 17:07
quote:
Royvvugt schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 00:19:
De ps4 is 2 maanden oud en nee geen video zal ik dalijk toevoegen
Als je die video nog even online wilt zetten kan ik het vergelijken met hier.

Overigens "schijnt" dit heel normaal te zijn, ik erger me er ook enorm aan (bij mij begint het ook al een paar seconden na aanzetten). Ik heb zelf ook een tijdje geleden een topic geopend met dezelfde vraag.
Zie ook PS4 maakt soms een klik geluid

We moeten er volgens mij mee leren leven, slordig vind ik het wel van Sony...

[Voor 39% gewijzigd door knorde op 01-02-2018 16:23]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
Royvvugt schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:02:
Kan tog niet dat ie da al doet met aanzetten dan en als ie uit staat paar uur
Want wanneer de PS4 ingeschakeld wordt, wordt de PS4 niet warm, omdat hij stroom gaat gebruiken? :?

Doe ook wat aan je Nederlands en punctuatie, hier en daar is die best tenenkrommend en maakt het lezen voor ons veel makkelijker. Ik snap dat er mensen met dyslexie zijn, maar gebruik dan op zijn minst de spellingscontrole om in elk geval de simpele dingen eruit te halen..

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• xXBunnyShmexiXx
  • Registratie: december 2011
  • Niet online
Hoi, ik heb hetzelfde probleem gehad. wat voor mij heeft geholpen is dat ik de ps4 open heb geschroefd en dan goed geluisterd wat het geluid maakt en bleek dus de plastic behuizing te zijn, en die heb ik een beetje verbogen en probleem was verholpen.

Je kunt het zelf ook doen als je beetje verstand van hebt, moet niet te hard buigen maar gewoon op gevoel doen en steeds weer testen of het geen geluid meer maakt.

Succes. ^^

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 10:20

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb dit probleem ook al erger ik me er niet aan. Waar ik me wel aan erger is dat hij zo af en toe gewoon midden in de nacht de cd uitspuugt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True