Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game PC inclusief monitor 1700 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen op mijn pc en ook films op kijken (pubg,bf1,ww2,GTA 5 enz)

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag een game pc inclusief monitor voor 1700euro willen kopen (monitor niet al te duur)

[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je hebt
Nee

[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben.
Euhm ik denk dat een gtx1070ti of 1070 goed zal zijn 16gb ram ssd en hdd.

[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Niet echt als het maar goed is.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i] ja ik wil graag een stille pc met lage temperaturen

Ga je overklokken?
[i] ik weet het nog niet zeker of het goed is of niet voor je pc dus ik denk dat ik het niet ga doen

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het graag zelf laten maken ik heb gezien dat 4launch en azerty ze zelf Assembelen voor je dis ik verwacht dat jullie van die 2sites links sturen. Ik wil ook dat de pc furore proof is
Ik zou er graag een paar jaar mee willen doen
Mvg,
Zoroo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 23:22 ]

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
En hier verwachten ze dat je conform de richtlijnen zelf een wenslijstje plaatst met de componenten welke je op het oog hebt.
;)

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-11 03:11
@Verwijderd het is de bedoeling dat je zelf met een eerste opzet komt. Maak een wenslijstje, wij zullen namelijk niet met externe linkjes komen. Daar is juist de pricewatch voor. Tevens leer je zo welke onderdelen je nodig hebt en wat matched met elkaar.
Hoe? > Handleiding Pricewatch

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 22:06
Gebruik de best buy guides en andere topics hier op het aankoop forum als referentie, staat genoeg, ook vergelijkbaar met jouw vraag. Geef op basis daarvan jouw lijstje.