Toon posts:

Ethereum richting Binance krijgen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb ethereum gekocht via BTC direct.
Dit wil ik naar Binance krijgen om er Iota van te kopen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb een account aangemaakt op etherwallet.com en alle stappen doorlopen, maar daar blijft mijn balans echter nog 0!?

Wie kan mij hierbij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Als het goed is heb je een ethereum wallet in bezit.
Ga op Binance naar withdraw/deposit, selecteer ethereum (deposit) en kijk of je een adres ziet staan.
Kan als je het via je telefoon doet vaak eenvoudig met een QR-code scannen.
Verzendadres invullen, amount invullen, send en klaar is kees als het goed is.

Good luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Typhone

Ik heb inderdaad een ethereum wallet in m'n bezit en ik snap de stappen die ik moet doorlopen om het op Binnace te krijgen. Alleen in mijn wallet blijft dit staan; Account Saldo 0 ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:06:
@Typhone

Ik heb inderdaad een ethereum wallet in m'n bezit en ik snap de stappen die ik moet doorlopen om het op Binnace te krijgen. Alleen in mijn wallet blijft dit staan; Account Saldo 0 ETH.
Dat kan 10-30 minuten duren.
Bij mij laatst 12 minuten. Bij drukte (en dat is het...) kan dat langer zijn maar hoe lang precies weet ik niet. Ik gebruik ETH niet zoveel daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Typhone

Ik heb het ondertussen bijna 2,5 uur geleden gekocht op BTC direct.
Daarna direct een etherwallet aangemaakt. Alle stappen doorlopen. Alle codes, sleutels etc opgeschreven, maar nog geen ether in mijn wallet.
Dit is mijn eerste keer dat ik met crypto werk, vandaar dat het me begint te kriebelen, dat zal je vast begrijpen.
Het kan toch niet dat het weg is?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 09:11
Daarna? Wat heb je als adres opgegeven bij BTCDirect wat jou ontvangstadres moest zijn?

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Oh je hebt het nog helemaal niet zelf ontvangen vanaf BTC direct? Dan moet je daar even asken waar het is.
Want volgens mij krijg je ofwel een wallet van BTC Direct of dien je eigen wallet op te geven.

Ergo:
BTC Direct -> Wallet (jouw eigen?) -> Exchange -> BTC/ETH -> MIOTA/BTC en dan ben je er volgens mij bij Binance.

[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 12-01-2018 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Typhone Ik heb de ether wel ontvangen bij BTC direct, met een bijpassende sleutel. Hierbij heb ik een wallet geopend, waar ik dus ook gewoon in kan met mijn key. Echter blijft de balance 0.

De stappen vanaf de wallet tot Iota heb ik wel in mijn hoofd, maar zolang er geen ether in mijn wallet komt, kan ik hier nog niet mee aan de slag!

@Beneveerg Wat bedoel je met een ontvangstadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Je kan ook direct het ETH deposit adres van Binance opgeven bij BTCdirect.

Maar als je pas na je aankoop een MEW adres hebt aangemaakt, waar heb je ze dan heen laten sturen?
Je kan volgens mij niks kopen zonder daar iets in te vullen.

Kijk anders even op etherscan.io wat de status van je transactie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@rop380
Simpel uitgelegd heb ik het volgende gedaan;
www.myetherwallet.com -> Nieuw wallet (wachtwoord ingevoerd) -> privé sleutel etc opgeschreven -> toen dmv van deze sleutel de wallet 'open gemaakt' .. That's all!

Wat is hier dan de vervolg stap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@rop380
Als ik bij etherscan.io het etheradres (0x......) wat bij BTC direct staat invul, staat er ook balance 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:37:
@rop380
Als ik bij etherscan.io het etheradres (0x......) wat bij BTC direct staat invul, staat er ook balance 0
En bij transactions? Als daar niks staat bij de datum van vandaag is hij niet verstuurd, dan moet je even contact opnemen met BTCDirect.

Had laatst ook zo'n probleempje, door de drukte duurde het even maar is na een paar dagen netjes door ze opgelost en de ethers alsnog verstuurd ondanks de al flink geklommen prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit staat er;
Overview
ETH Balance: 0 Ether
ETH USD Value: $0
No Of Transactions: 0 txn

Ik ga even contact opnemen met Btc direct als dat het probleem is, en als ik jou zo hoor, dan moet dat haast wel. In m’n transactiehistorie bij btc direct staat namelijk dat er wel degelijk ethereum is ‘bijgeschreven’ met het bedrag in euro’s erbij en het ehteradres.

Vreemd!

Als iemand nog een andere oplossing weet, hoor ik t graag 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 00:06:
Dit staat er;
Overview
ETH Balance: 0 Ether
ETH USD Value: $0
No Of Transactions: 0 txn

Ik ga even contact opnemen met Btc direct als dat het probleem is, en als ik jou zo hoor, dan moet dat haast wel. In m’n transactiehistorie bij btc direct staat namelijk dat er wel degelijk ethereum is ‘bijgeschreven’ met het bedrag in euro’s erbij en het ehteradres.

Vreemd!

Als iemand nog een andere oplossing weet, hoor ik t graag 😁
Bij mij stond ie toen op de site van BTCdirect ook op verstuurd, maar ook geen transactie te vinden op etherscan.
Ik zou zeggen, kijk morgenochtend nog even (soms kan het even duren) en neem contact met ze op als het er dan nog niet opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@rop380
Ga ik zeker doen! Thanks voor je reacties en hopelijk wordt het snel opgelost 👍!
Pagina: 1