Hi Tweakers,
Willen jullie eens kijken of de door mij samengestelde setup een valide setup is?
De pc bouw ik voor mijn ouders, waarbij ik hoop dat ze er met gemak meer dan 5 jaar mee zullen doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, fotoboekjes maken (via bijvoorbeeld zo'n fotopakket van de Kruidvat of de HEMA), wat lichte Office taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag max rond de 375 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om de kast met inhoud. Verder hebben ze alle randapparatuur nog.
Wat denk je allemaal (niet) nodig te hebben?
In het nieuwe systeem hoeft geen grote harde schijf. Mijn ouders bewaren de foto's slechts tijdelijk omdat ze alles omzetten in boekjes etc.
Verder moet de pc snel aanvoelen bij de huis-, tuin- en keukentaken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn persoonlijke voorkeur is om een Pentium of hoger te kiezen (ipv een Celeron processor). AMD spreekt me niet aan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc wordt gewaardeerd.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Willen jullie eens naar onderstaande setup kijken en kunnen jullie me dan aangeven of dit een setup is waarbij de verschillende onderdelen goed met elkaar werken? En kunnen jullie eventueel advies geven voor verbetering?
Willen jullie eens kijken of de door mij samengestelde setup een valide setup is?
De pc bouw ik voor mijn ouders, waarbij ik hoop dat ze er met gemak meer dan 5 jaar mee zullen doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, fotoboekjes maken (via bijvoorbeeld zo'n fotopakket van de Kruidvat of de HEMA), wat lichte Office taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag max rond de 375 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om de kast met inhoud. Verder hebben ze alle randapparatuur nog.
Wat denk je allemaal (niet) nodig te hebben?
In het nieuwe systeem hoeft geen grote harde schijf. Mijn ouders bewaren de foto's slechts tijdelijk omdat ze alles omzetten in boekjes etc.
Verder moet de pc snel aanvoelen bij de huis-, tuin- en keukentaken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn persoonlijke voorkeur is om een Pentium of hoger te kiezen (ipv een Celeron processor). AMD spreekt me niet aan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc wordt gewaardeerd.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Willen jullie eens naar onderstaande setup kijken en kunnen jullie me dan aangeven of dit een setup is waarbij de verschillende onderdelen goed met elkaar werken? En kunnen jullie eventueel advies geven voor verbetering?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4600 Boxed | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | MSI B250M PRO-VD | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | MS-Tech CA-0335 | € 23,99 | € 23,99 |
| 1 | Scythe Slip Stream 500rpm, 120mm | € 5,74 | € 5,74 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 84,- | € 84,- |
| 1 | be quiet! System Power B8 350W | € 35,50 | € 35,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 85,50 | € 85,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 360,72 | |