Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gewone bluetooth koptelefoon met gamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 576 views

• cptbuttlick
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 21:14

cptbuttlick

R5 3600 ,2070S , Eclypse p400

Topicstarter
Kan ik een gewone bluetooth headset gebruiken met gamen ?
Ik kijk naar iets van een bose.
De mic is niet belangrijk.
Iemand ook een tip welke aan te raden is ?
Ik wil keiharde klappen horen.

[Voor 24% gewijzigd door cptbuttlick op 12-01-2018 19:28]

• Herby
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-03 17:43

Herby

Stalknecht

Toen je die vraag in google klopte kwam er vast een antwoord uit, welk deel kwam je niet uit ?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• cptbuttlick

cptbuttlick

Topicstarter
quote:
Herby schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:30:
Toen je die vraag in google klopte kwam er vast een antwoord uit, welk deel kwam je niet uit ?
k kon niet echt vinden of ze goed met gamen werken , Daaruit kon ik ook niet vinden welke van de 1000 wel aan te raden is

• Herby

Herby

Stalknecht

Waar twijfel je dan aan? Game geluid is niet anders dan welke bron dan ook, ik kan wel gaan raden, maar ik hoor liever waar jij aan twijfelt zodat ik met je mee kan denken. Mijn oma ging voor waarzegster door, ik niet ;)

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15:26

TommieW

Numa numa.

quote:
cptbuttlick schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:31:
[...]

k kon niet echt vinden of ze goed met gamen werken , Daaruit kon ik ook niet vinden welke van de 1000 wel aan te raden is
En welke specifieke eisen worden er aan gaming gesteld dan, volgens jou? Latency? Frequency response? Probeer eerst eens te zoeken wat je precies wil, dan kunnen we vanuit daar verder kijken.

Op Tweakers verwachten we ook een stukje eigen inzet. :)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Xiaomi Mi 9T Pro

• cptbuttlick

cptbuttlick

Topicstarter
quote:
Herby schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:32:
Waar twijfel je dan aan? Game geluid is niet anders dan welke bron dan ook, ik kan wel gaan raden, maar ik hoor liever waar jij aan twijfelt zodat ik met je mee kan denken. Mijn oma ging voor waarzegster door, ik niet ;)
Lol.

Ik twijfel welke headset goed zal wezen prijs tot 250.
Werkt de ingebouwde mic ook op de pc met de praatfunctie?

• cptbuttlick

cptbuttlick

Topicstarter
quote:
TommieW schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:32:
[...]

En welke specifieke eisen worden er aan gaming gesteld dan, volgens jou? Latency? Frequency response? Probeer eerst eens te zoeken wat je precies wil, dan kunnen we vanuit daar verder kijken.

Op Tweakers verwachten we ook een stukje eigen inzet. :)
Tja het is een beetje lastig.
Ik heb nu een razer kraken 7.1 chroma.
Echter is die bedraad.
Vandaar ik wil liever een draadloze.
Een artemis 933 vind ik wel mooi , Maar voor dat geld koop ik denk ik een betere Gewone headset.

Ik heb zelf niet zoveel verstand van geluid.
Zo heb ik laatst op aanraden van een tweaker Edifier boxen gehaald die echt super goed klinken.

Eigenlijk is de vraag ....
Iemand wat tips waar op te letten etc.

• Herby

Herby

Stalknecht

Ok dus, je zoekt een Koptelefoon, mogelijk headset, op BT voor een bedrag tot max 250, maar hebt geen idee waar je moet beginnen. Dat vat t wel samen denk ik ?

Wat verlang je daarnaast van de koptelefoon? Gewoon stereo of wil je nog meer functies ?

• cptbuttlick

cptbuttlick

Topicstarter
quote:
Herby schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:37:
Ok dus, je zoekt een Koptelefoon, mogelijk headset, op BT voor een bedrag tot max 250, maar hebt geen idee waar je moet beginnen. Dat vat t wel samen denk ik ?

Wat verlang je daarnaast van de koptelefoon? Gewoon stereo of wil je nog meer functies ?
Juist dat zoek ik.
Ik weet dat ze geen 7.1 hebben (denk ik)
Ik zoek echt iets wat lekker zit , Goede klappen uitkomen , En echt gewoon goed klinkt.
Gewoon stereo is prima

Nou zie ik bijvoorbeeld deze ... Lijkt me wel goed

https://www.jbl.com/bluetooth-headphones/JBL+E65BTNC.html

Liever heb ik natuurlijk een koptelefoon die een slag goedkoper is , Maar koop je voor bijvoorbeeld 100 euro of iets wel wat goeds?

[Voor 18% gewijzigd door cptbuttlick op 12-01-2018 19:44]

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:06
In combinatie met welke apparaten wil je de headset gebruiken, m.a.w. moet het echt Bluetooth zijn of is draadloos via een andere techniek ook voldoende?

• cptbuttlick

cptbuttlick

Topicstarter
quote:
Nielson schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:45:
In combinatie met welke apparaten wil je de headset gebruiken, m.a.w. moet het echt Bluetooth zijn of is draadloos via een andere techniek ook voldoende?
Denk wel via bluetooth.
Wil hem ook in bed gebruiken voor muziek aan mijn telefoon.

• Herby

Herby

Stalknecht

Misschien heel flauw, maar jouw wensen heb ik door de pricewatch filter gegooid, een goede eeste stap ;) kijk er eens naar en probeer verder te filteren naar je wensen, merkvoorkeur etc. Hopelijk krijg je dan een aantal kanshebbers, normaal zou ik zeggen lees reviews en testen, maar geluid is persoonlijk, probeer hem uit als het even kan.

categorie: Koptelefoons

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:06
Tenzij je bron (PC?) en koptelefoon beiden AptX Low Latency ondersteunen is gamen over bluetooth geen aanrader.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Topicstarter
quote:
hcQd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:59:
Tenzij je bron (PC?) en koptelefoon beiden AptX Low Latency ondersteunen is gamen over bluetooth geen aanrader.
Wat houd dit in ? Als ik een 4.0 bluetooth dongle prik en de aangegeven JBL gebruik zou het dan wel werken>?

• cptbuttlick

cptbuttlick

Topicstarter
quote:
Herby schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:53:
Misschien heel flauw, maar jouw wensen heb ik door de pricewatch filter gegooid, een goede eeste stap ;) kijk er eens naar en probeer verder te filteren naar je wensen, merkvoorkeur etc. Hopelijk krijg je dan een aantal kanshebbers, normaal zou ik zeggen lees reviews en testen, maar geluid is persoonlijk, probeer hem uit als het even kan.

categorie: Koptelefoons
Ik zal eens kijken

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:06
quote:
cptbuttlick schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:01:
Wat houd dit in ? Als ik een 4.0 bluetooth dongle prik en de aangegeven JBL gebruik zou het dan wel werken>?
Zonder AptX Low Latency moet je denken aan een vertraging in het geluid van rond een seconde. Geen probleem voor het luisteren naar muziek, maar met gamen lijkt me dat niet handig.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Topicstarter
quote:
hcQd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:20:
[...]

Zonder AptX Low Latency moet je denken aan een vertraging in het geluid van rond een seconde. Geen probleem voor het luisteren naar muziek, maar met gamen lijkt me dat niet handig.
Kijk daar heb ik wat aan :)

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Geronimous

Moderator Spielerij
We verwachten wat meer eigen onderzoek voor je een topic opent. Ik gooi hier dan ook een slotje op...

FT-17 FTW!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True