Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Installatie Orbi RBK50 , ikzelf heb een modem/router hangen van Ziggo ( technicolor tc7200) maar ik krijg hem niet in bridge modus om de Orbi aan de praat te krijgen , als ik op opslaan klikt dan krijg ik een error en is dus niet ingeschakeld , kan iemand mij helpen wat ik zou kunnen doen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En de error is namelijk.... 8)7

En: https://www.ziggo.nl/klan...bridge-modus/#Technicolor

[ Voor 55% gewijzigd door Room42 op 12-01-2018 19:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Begin met de foutmelding te vermelden, die te googlen kijken wat je met de oplossing kan en daarna aangeven waar je vastliep, wat er niet lukte en waarom. Succes!

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonderbloem
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-07 21:21
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:23:
Mijn vraag
...
Installatie Orbi RBK50 , ikzelf heb een modem/router hangen van Ziggo ( technicolor tc7200) maar ik krijg hem niet in bridge modus om de Orbi aan de praat te krijgen , als ik op opslaan klikt dan krijg ik een error en is dus niet ingeschakeld , kan iemand mij helpen wat ik zou kunnen doen
Gewoon even Ziggo bellen. Ik had laatst ook een modem in Bridge gezet iets met DHCP aquire nogwat melding. Ziggo gebeld en binnen een half uur was de bridge mode aan. Je eigen router met DHCP eraan hangen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:23:
Mijn vraag
...
Ik begrijp uit je verhaal dat je probeert om het ziggo modem / router wilt omzetten naar bridge modus. En dat lukt niet?

Als je al een foutmelding krijgt, dan kan je natuurlijk wat rondzoeken op Google naar deze melding. Maar je kan natuurlijk ook ziggo eens bellen.

Wat heb je nu allemaal gedaan en gezocht? Heb je ziggo hotspot ook uitgezet? Want voor zover ik weet is dat een vereiste.

verder heb ik een enkele reactie verwijderd. One-liners hebben we niet zoveel aan