Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonneedle
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-01 22:50
Hallo allemaal,

Ik moet voor mijn opleiding een onderzoek doen naar vakken de vakken in het eerste jaar van HBO-ICT.
Graag zou ik willen weten welke vakken in het eerste jaar aan bod komen, hier kan ik dan vervolgens een enquête van maken.

Dit gaat over de HBO-ICT studie van de Hanzehogeschool Groningen, maar andere scholen ben ik ook wel benieuwd naar.

Dus heeft iemand het eerste jaar HBO-ICT gevolgd of doe je dit momenteel, zou ik het echt super vinden als je de vakken die aan bod komen wilt opsommen.

Alvorens dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:31
Volgens mij is onderzoek doen ook best eens stuk research... Heb je al eens een studiegids opgezocht? Van meerdere hogescholen weet ik zeker dat ze PDF's met het hele curriculum online hebben staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonneedle
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-01 22:50
Ik heb al bij diverse hogescholen inderdaad een studiegids opgezocht, maar buiten een algemene omschrijving stond er verder niets in. Ik zou de vakken graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 14:35

TommieW

Numa numa.

De cursusbeschrijvingen van de HU zijn anders toch wel redelijk duidelijk. Voor de verandering. :')

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:10
https://www.dehaagsehoges...tijd/tijdens-de-opleiding
Haagse hogeschool is ook vrij duidelijk. Even beter zoeken ts ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 11:06
Linkje: https://ufile.io/4hgha

Het hele curriculum van de opleiding.
Wat elk vak inhoudt, geen idee. Ik volg zelf namelijk de opleiding niet maar zit wel op de Hanzehogeschool.
Vandaar dat ik hier ook bij kan komen, kan je zelf namelijk niet bij als je geen leerling bent van de Hanze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Heb je de diverse scholen zelf al gebeld?

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

GoT is niet bedoeld om je te helpen met je huiswerk. Neem contact op met een hogeschool op, of zoek even op Google voor je antwoord.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.