Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pietjanklaas
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 13-06-2018
Beste Tweakers,

Dit jaar heb ik me aangemeld voor het 21+ examen bij Hogeschool Rotterdam.
Voordat ik hier aan mag deelnemen moet ik nog een aanleg toets maken.
Zijn er mensen onder ons die ook die aanleg test hebben gemaakt?

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel: Hoe kan ik me het best op de aanleg toets voorbereiden?

Niet dat ik me hier druk om maak, maar ik laat het liefst zo weinig mogelijk aan het toeval over :)
Alvast bedankt!

Gr, pietjanklaas

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-04 23:37
De aanlegtoets is toch de officiële naam van die 21+ toets?

Edit: Het zegt mij dus echt niets, ik heb zelf alleen de 21+ toets gemaakt, dat was 2 dagen héél erg veel vragen maken.

[Voor 51% gewijzigd door TheBrut3 op 12-01-2018 18:28]

• pietjanklaas
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 13-06-2018
quote:
TheBrut3 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:23:
De aanlegtoets is toch de officiële naam van die 21+ toets?

Edit: Het zegt mij dus echt niets, ik heb zelf alleen de 21+ toets gemaakt, dat was 2 dagen héél erg veel vragen maken.
Tegenwoordig moet je eerste een aanleg toets maken en als je die haalt een toelating-examen.
Was het bij jou lang geleden ? en was hier voor te leren?

• libtak
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 06-11-2018
Is toch informatie over te vinden bij de hogeschool waar je dat gaat doen?
https://www.hogeschoolrot...aarden/21-zonder-diploma/

Daar staat alle informatie en paar linkjes hoe zo een test er uit ziet.
Die aanleg test is gewoon een DAT test hier een voorbeeldje : https://www.hogeschoolrot...t_voorbeeldvragen-ned.pdf

Daarna krijg je examens op havo niveau waarschijnlijk ( Nederlands, Engels of/en wiskunde ).

Dit staat in de pdf onderaan :
Ga niet proberen te studeren voor de test. De uitslag zal daardoor niet veel beter worden.

Het is niet nodig nerveus te zijn voor de test. Van niemand wordt verwacht alle antwoorden
goed te hebben of alles binnen de tijd af te hebben. Probeer te ontspannen en het zo goed
mogelijk te doen.

[Voor 34% gewijzigd door libtak op 12-01-2018 20:44]

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-04 23:37
quote:
pietjanklaas schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:31:
Was het bij jou lang geleden ? en was hier voor te leren?
Een jaar of 7 geleden. En nee, daar was niet echt voor te leren. Ik zag het gewoon als één grote IQ test, dus je kan hooguit zorgen dat je scherp en goed uitgeslapen bent.

Ik zou mezelf er vooral niet te druk over maken, dat kan alleen maar in je nadeel werken.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True