Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• coelerick
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15-01 08:08
Ik zoek een?

koptelefoon (Over ear) voor onderweg en thuis gebruik liefst bedraad of een combi van Bluetooth en kabel (als dat er is)

Wat is je budget?

Mijn budget is plus minus 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...

Muziek te luisteren tijdens het rijzen, school en eventueel als ik aan het gamen ben.

Wat heb je zelf al gevonden?

Zelf heb ik al wel gekeken naar de audiotechnika ATH-MSR7SE (staat niet in de prijswatch actuele prijs is 329) van deze koptelefoon vind ik de design fraai en heb zelf goede ervaringen met audiotechnika gehad. Alleen vraag ik me af of het deze prijs waart is ivd de oude versie een stuk goedkoper te krijgen is.
Ook heb ik nog gekeken naar de Sony WH-1000XM2 deze lijkt meer te bieden op features. Alleen lijkt de bouwkwaliteit wat minder en werkt de mic niet als de kabel word gebruikt in plaats van Bluetooth wat jammer is.

Zelf ben ik nog van plan om naar een winkel te gaan om wat koptelefoons uittesten maar wou eerst weten waar andere tweakers goede ervaringen mee hebben gehad en of ze zelf nog een koptelefoon aanteraden hebben

Alvast bedankt :)

coelerick wijzigde deze reactie 13-01-2018 13:53 (10%)
Reden: Verder gekeken naar koptelefoon

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2018 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*