Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

diplayport naar hdmi monitor steeds zwart beeld voor vr help

Pagina: 1
Acties:

• Johannes36
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16-01-2018
Vraagje:

Ik heb een mixed reality set van hp nu het volgende, ik las deze topic over de DP nu zit ik dus met het volgende ook:
Ik heb de monitor middels een DP (adapter naar hdmi ertussen) aangesloten ,als ik de monitor koppel als de pc aanstaat doet die prima, maar zo in 1 keer na een paar uur start mijn pc opnieuw op en heb ik geen beeld. Dan moet ik eerst de hdmi stekker uit de DP adapter halen van de DP en in me gewone aansluiting doen dan heb ik weer beeld.
Ligt dat dus aan de Dp kabel? Of kwa stroom? Ook als ik bv de headset en de monitor allebei erin heb en start mijn computer opnieuw op krijg ik geen beeld via dp poort naar mijn monitor toe. Wel als ik dus weer me monitor in de hdmi doe en me headset eruit haal.
Ik heb ook beeld als de pc aan is en ik heb de monitor via de adapter in de displaypoort.Het is raar allemaal lijkt af en toe net inderdaad of er een kortsluiting ontstaat en dan moeite met de power knop. Zou dat dus liggen aan een slechte DP kabel? Pc is net nieuw voor nood aangeschaft 3 maand oud, heb er een gtx 1050ti in zitten 16gb ddr 4 corsair en het is een amd 880k (Ik weet niet de beste keus kwa processor maar hij draait vr prima trouwens) hopelijk is dat het. Anders maar wachten op me i5-8600 en dat duurt nog effe 3,5 maand ook dus als iemand het weet :) Zou fijn zijn.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True