Beste allemaal,
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe 27" monitor
Wat is je budget?
Budget is max 750 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor wordt gebruikt voor 2 systemen;
1. (game) PC met een Geforce 970. Draait Windows 10. Op dit systeem game ik games als WoW en Cities Skylines
2. Macbook Pro 13" 2017. Op dit systeem programmeer ik en hobby foto bewerking.
Ik ben eerder op zoek naar een monitor met goede/echte kleur weergave etc dan dat de focus op gamen ligt. USB-C verbinding naar MBP is een mooie toevoeging. Ik kom dan tot dit lijstje Waarbij een lichte voorkeur uitgaat naar de LG 27UD88 vanwege 4k...
edit: ik ben tot deze 3 monitoren gekomen, waar USB C geen pre is
Maar mijn grootste vraag nog meer. Waar staan we begin 2018 in het verhaal 4k vs quad HD. Tegen welke problemen loop ik aan met 4k of is quad HD al snel achterhaald?
Kleine noot; de monitor komt aan een vesa mount te hangen, het standaard gaat er dus vanaf
Graag jullie advies
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe 27" monitor
Wat is je budget?
Budget is max 750 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor wordt gebruikt voor 2 systemen;
1. (game) PC met een Geforce 970. Draait Windows 10. Op dit systeem game ik games als WoW en Cities Skylines
2. Macbook Pro 13" 2017. Op dit systeem programmeer ik en hobby foto bewerking.
Ik ben eerder op zoek naar een monitor met goede/echte kleur weergave etc dan dat de focus op gamen ligt. USB-C verbinding naar MBP is een mooie toevoeging. Ik kom dan tot dit lijstje Waarbij een lichte voorkeur uitgaat naar de LG 27UD88 vanwege 4k...
edit: ik ben tot deze 3 monitoren gekomen, waar USB C geen pre is
Maar mijn grootste vraag nog meer. Waar staan we begin 2018 in het verhaal 4k vs quad HD. Tegen welke problemen loop ik aan met 4k of is quad HD al snel achterhaald?
Kleine noot; de monitor komt aan een vesa mount te hangen, het standaard gaat er dus vanaf
Graag jullie advies
[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 12-01-2018 17:18 ]