Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 21:23
Hoe verwijder ik TWRP en root toegang? Ook wil ik de bootloader weer vergrendelen. Zodat hij weer in de staat is zoals ik hem heb gekocht. Ik krijg nu namelijk bij het opstarten van de telefoon 2 foutmeldingen en die wil ik niet als ik de telefoon straks doorgeef aan een ander. Ook gebruik ik helemaal geen rootfuncties en heb ik het idee dat de software onstabieler is geworden na dit alles.

Ik heb via een stappenplan TWRP geïnstalleerd, maar heb geen idee hoe ik het er weer af krijg.

Telefoon: Wileyfox Swift 2
Android 7.1.2

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 21:04
xda?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Er is vast iemand die het kan uitzoeken voor je, maar het is beter om dat op eigen initiatief te doen.

Als je dan ergens vastloopt zijn er vast mensen die je specifieke probleem kunnen beantwoorden, maar we gaan niet voor je uitzoeken hoe je iets moet doen.

Google is je vriend :)

https://www.google.pl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 34124

Klopt ik ga geen hele handleiding schrijven.
Een beetje eigen inzet wordt het verwacht en gewaardeerd.
Mocht het niet lukken dan kan je specifieke vragen altijd posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:22
Inderdaad, lees je in, als je het begrijpt dan ga je ermee aan de slag, begrijp je zaken niet of loop je ergens tegen aan, dan kan je specifieke vragen stellen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
Help! Ik heb veel verschillende websites bezocht en geprobeerd een schone rom te installeren via fastboot. Helaas blijf ik nu vastzitten op het startscherm 'Wileyfox - Powered by Android'.

Ik kan nog wel in fastboot mode komen en in recovery modus.
factory reset geprobeerd, maar heeft geen effect.

Wat moet ik doen? Ik kan nu mijn telefoon helemaal niet meer gebruiken! ...

[ Voor 8% gewijzigd door Gaitie op 19-01-2018 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

-Backup (die je gemaakt hebt nadat je TWRP erop hebt gezet en voordat je ROOT had) terug zetten.
-Dan via fastboot de originele recovery (die is wel ergens op XDA te vinden) flashen op dezelfde manier als je TWRP erop gezet hebt.
-Bootloader weer locken. (ook wel te vinden op XDA)

Vaak zijn er ook wel images te vinden die dit alles in 1 keer doen via Fastboot, dus originele boot, recovery en rom terug plaatsen en de bootloader weer locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1082501

Simpel je kan root wel verwijderen maar Android of Apple kan altijd zien of die geroot is
Dus je kan het beste Supersu downloaden heel simpel verwijder het dan kan je weer gewoon updaten en zo meer vragen stuur die dan naar *knip*. Posten van e-mailadressen is niet nodig. voor weer downloaden is TWRP handig dat kan je volgens mij niet delete maar om weer root te verkrijgen download magisk zip ga naar TWRP
ga naar die file flash hem bam heb je het

[ Voor 81% gewijzigd door rens-br op 11-06-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1082501 Bedankt voor je antwoord, maar het kicken van topics is niet gewenst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.