www.cenobytes.nl Noize Party's & industrialnation.nl
38Hz bij -3dB en een kast inhoud van 53 liter, ik denk niet dat jij zulke speakers zoekt als je 20 Hz wil horen/voelen.Op donderdag 12 juli 2001 17:14 schreef mvliet het volgende:
Ik ben opzoek naar een set boxen die extreem lage geluiden kunnen laten horen(vanaf 20Hz)
ik ben luister nl veel naar darkambient/powerabient en daar gebruiken ze dat soort tonen...
op mijn zoektocht ben ik de mission 775e boxen tegen gekomen....iemand ervaring met deze boxen ?
specs(
http://www.mission.co.uk/7745cds.htm#775e)
Specs gaan je toch niets zeggen. Ga gewoon lekker in de winkel met je powerambient luisteren, welke je het mooist laag vindt geven. Want er zullen ook speakers zijn met een hoger -3db punt, die je lekkerder laag gaat vinden hebben, dan een slechte speaker met een laag -3db punt...
Ga naar stassen toe ofsow, daar hebben ze _alles_ wel.
Ga naar stassen toe ofsow, daar hebben ze _alles_ wel.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Probeer anders de 705 als je ze kunt vinden, zijn alleen wel 140cm hoog, maar ze kunnen wel erg laag.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Stassen adverteerd met vanalles maar heeft als je daar komt de helft niet .. zegt ook b&w te hebben ... is helemaal geen dealer
neu dat niet natuurlijk maar het komt al wel in de buurt ;-) je kan voor dat geld niet alles hebben natuurlijk..38Hz bij -3dB en een kast inhoud van 53 liter, ik denk niet dat jij zulke speakers zoekt als je 20 Hz wil horen/voelen.
ik heb ook is naar B&W's geluisterd bij stuut en bruin in DenHaag en daar zaten ook een paar goede modellen tussen....
kortom twijfel al om....
eerst maar is een studio vinden waar ik die missions kan beluisteren
-=Maarten=-
www.cenobytes.nl Noize Party's & industrialnation.nl
kijk ook eens naar zelfbouw, ik denk dan dat je dan een betere luidspreker hebt voor hetzelfde geld.
www.remo.nl
www.speakerenco.nl
www.speakerland.nl
www.remo.nl
www.speakerenco.nl
www.speakerland.nl
Pagina: 1