Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

op zoek naar een gratis video booth programma

Pagina: 1
Acties:

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-11 15:17
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een gratis video booth programma voor een bruiloft(een programma om korte filmpjes op te nemen), maar ik kan enkel trial of betaal versies vinden. Misschien heeft iemand van jullie suggesties ? Of is er bijvoorbeeld een plugin van VLC die dit heeft ?

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Windows 10 heeft tegenwoordig ingebouwd met de camera app, dus over welk OS hebben we het ?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• PEBKAC
Het gaat inderdaad over Windows 10, maar de camera app is niet heel geschikt, omdat het niet met één knop klikken en stoppen is (je moet met je muis gaan slepen).

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:43
En de Enter knop dan? Of de spatiebalk. Meestal is dat een knop voor foto nemen / video opname starten

• Herby

Herby

Stalknecht

Nouja zet de app als shell, zodat er nergens anders focus opstaat en je kan met spatiebalk gewoon foto's of video opnemen.

• PEBKAC
Herby schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:10:
Nouja zet de app als shell, zodat er nergens anders focus opstaat en je kan met spatiebalk gewoon foto's of video opnemen.
Wat bedoel je met de app als shell zetten ?

ik heb de zowel de spatie als enter toets geprobeerd. Play lukt nog met de enter of spatie toets, maar als ik enter of spatie indruk om te stoppen, dan springt die over tussen auto - pro.

ik probeer het nog achter een andere windows 10 pc

• Herby

Herby

Stalknecht

Spatiebalk is niks anders als het element in focus activeren, vandaar de applicatie als shell zetten, dat kun je prima googlen trouwens ( hint, explorer is de standaard shell ;) ), wijze les om de shell van windows te leren kennen ;)

• PEBKAC
Herby schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:19:
Spatiebalk is niks anders als het element in focus activeren, vandaar de applicatie als shell zetten, dat kun je prima googlen trouwens ( hint, explorer is de standaard shell ;) ), wijze les om de shell van windows te leren kennen ;)
Je bedoelt in CMD of Shell het script veranderen ? Ik ken het wel een beetje (de standard commands), maar ik zou dus de buttons moeten kunnen wijzigen ? :p

• Herby

Herby

Stalknecht

Waar heb ik het over een script?! Ik heb het nergens over de buttons wijzigingen. Wat ik je aanraad is een Windows omgeving, waar enkel de camera app start, dit voorkomt dat gebruikers gaan rondklikken en dus enkel die app op de voorgrond zichtbaar is en daarmee voorkom je dus dat er op een ander element de focus komt te liggen, waardoor je dus met spatie kan werken.

Neem de moeite even om je in te lezen, want je vragen zijn een herhaling.

• PEBKAC
Herby schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:30:
Waar heb ik het over een script?! Ik heb het nergens over de buttons wijzigingen. Wat ik je aanraad is een Windows omgeving, waar enkel de camera app start, dit voorkomt dat gebruikers gaan rondklikken en dus enkel die app op de voorgrond zichtbaar is en daarmee voorkom je dus dat er op een ander element de focus komt te liggen, waardoor je dus met spatie kan werken.

Neem de moeite even om je in te lezen, want je vragen zijn een herhaling.
Sorry, ik heb dit nog nooit eerder gedaan en ik weet niet zo goed wat je bedoelt.

Heb je bijvoorbeeld geen tutorial waar dit in beschreven staat hoe ik dit moet doen?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Misschien is Windows 10 Kiosk iets voor je?

Standaard feature van Windows 10. Dat voorkomt ook dat mensen bij andere programma's en bestanden van het systeem kunnen.

[ Voor 59% gewijzigd door Bolletje op 12-01-2018 16:06 ]

• PEBKAC
Bolletje schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:05:

Standaard feature van Windows 10. Dat voorkomt ook dat mensen bij andere programma's en bestanden van het systeem kunnen.
Thanks! Ik heb dit geprobeerd en dit is best een leuke optie. Maar simpel weg play&stop drukken met een enkele toets lukt nog steeds niet. Sowieso fijn dat ze niet bij andere bestanden kunnen komen

• Herby

Herby

Stalknecht

Letterlijk 1e hit op google "how to set shell windows 10" , je zult dus echt moeten investeren in je kennis niet een lijstje af willen werken ;)

https://stackoverflow.com...-on-windows-10-enterprise

• PEBKAC
Ik werk inderdaad meestal een lijstje af (oplossingsgericht). Ik zal er binnenkort er echt eens voor gaan zitten om mijn kennis wat betreft ''shell'' wat bij te spijkeren :)

• PEBKAC
Bolletje schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:05:

Uiteindelijk heb ik de kiosk mode gebruikt op de bruiloft, dat werkte prima !
Ik had helaas niet de tijd om nog voor de bruiloft in Powershell te duiken.
Pagina: 1