Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Leek wil graag advies omtrent wat dit beestje zou kunnen dra

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

• Mafmalloot
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-09-2023
Oke ik heb na lang sparen ( heb een gezin en een game pc kopen heeft geen prioriteit dus sparen gaat erg langzaam ) heb ik nu voor een beperkt budget de mogelijkheid om een gamepc te kopen.
De spellen die ik het liefst speel zijn leauge of legends en wellicht world of warcraft/ pubg/ gta5 etc.

Nou heb ik onderstaande samengesteld ( ssd neem ik mee uit vorige pc ) en ik ben benieuwd hoelang deze pc mee zou gaan en welke spellen ik wel/niet op high/medium kan spelen.
Zouden jullie wat feedback kunnen geven? alles is welkom!

AMD FX 4300 4-Core 4x3.8Ghz Nvidia Geforce GTX1050-2GB grafische kaart 320GB HDD 4GB DDR3 DVDRW
- behuizing kiezen: zwarte Sharkoon VG4-W ATX gamer behuizing met twee ventilatoren (groen)
- harde schijf aanpassen: standaard HDD
- draadloos internet: uitbreiden met een PCI Express TP-Link TL-WN881ND (300MBit) wifi kaart
- werkgeheugen uitbreiden: uitbreiden naar 16GB (2x8GB) DDR3 werkgeheugen
- voeding kiezen: CoolerMaster 600 watt B600 Black voeding
- CPU koeler kiezen: extreem stille Coolermaster Hyper 103 CPU koeler
- GTX 1050 2GB uitbreiden: Nvidia Geforce GTX 1050 Ti 4GB grafische kaart

Verwijderd

Ik denk dat je bij de nieuwste AAA titles niet heel veel hoger gaat komen dan medium settings, misscien gedeeltelijk high. Die CPU is echt wel aan zijn einde toe, een FX CPU met 4 cores gaat de nieuwste games zeker niet optimaal meer draaien.
Je GPU is overigens wel een goede mid-ranger, zeker als je de upgrade doet naar 1050Ti.
Denk ook aan je upgrademogelijkheden, met dit socket heb je zo goed als niks meer voor de toekomst om te upgraden.
Als ik jou was zal ik, ookal duurt het lang, gewoon doorsparen voor een nieuw(er) systeem, waarbij je nog enige upgrademogelijkheden hebt, en een PC die veel langer mee kan en beter de games kan draaien.

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11 17:15
Lees dit even door
DAA beleid
Kan meteen zeggen dat het een slechte processor is. SLecht systeem helemaal trouwens.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• Mafmalloot
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-09-2023
Is dus niks, hebben jullie suggesties?

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:44

Wish

ingwell

Mafmalloot schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:53:
Is dus niks, hebben jullie suggesties?
De suggestie is dus om je startpost conform de uitleg in DAA op te zetten: DAA beleid

No drama

• hanvandijk
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 22:17
Lees je een beetje in. Check het DAA beleid en bekijk de meest recente BBG reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2018
Als je dan zelf met een voorstel komt kunnen we je daarna helpen

• jaimeeus
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-11 18:15
Denk dat je voor dat geld wat het gaat kosten je veel beter zelf iets kunt bouwen/bij elkaar zoeken en dan nog ergens laten assembleren (zijn genoeg winkels die dat willen doen). De 1050ti is een leuke videokaart, maar de rest is niet geweldig. Lees jezelf in en zoek dan onderdelen bij elkaar.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Wish schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:55:
[...]

De suggestie is dus om je startpost conform de uitleg in DAA op te zetten: DAA beleid
Eerst dit inderdaad. Je topic is nu veel te beknopt. Maak een nieuwe discussietopic aan, beantwoord alle vragen die je in beeld ziet verschijnen en voeg een opzetje toe. reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2018 is een goed begin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.