Oke ik heb na lang sparen ( heb een gezin en een game pc kopen heeft geen prioriteit dus sparen gaat erg langzaam ) heb ik nu voor een beperkt budget de mogelijkheid om een gamepc te kopen.
De spellen die ik het liefst speel zijn leauge of legends en wellicht world of warcraft/ pubg/ gta5 etc.
Nou heb ik onderstaande samengesteld ( ssd neem ik mee uit vorige pc ) en ik ben benieuwd hoelang deze pc mee zou gaan en welke spellen ik wel/niet op high/medium kan spelen.
Zouden jullie wat feedback kunnen geven? alles is welkom!
AMD FX 4300 4-Core 4x3.8Ghz Nvidia Geforce GTX1050-2GB grafische kaart 320GB HDD 4GB DDR3 DVDRW
- behuizing kiezen: zwarte Sharkoon VG4-W ATX gamer behuizing met twee ventilatoren (groen)
- harde schijf aanpassen: standaard HDD
- draadloos internet: uitbreiden met een PCI Express TP-Link TL-WN881ND (300MBit) wifi kaart
- werkgeheugen uitbreiden: uitbreiden naar 16GB (2x8GB) DDR3 werkgeheugen
- voeding kiezen: CoolerMaster 600 watt B600 Black voeding
- CPU koeler kiezen: extreem stille Coolermaster Hyper 103 CPU koeler
- GTX 1050 2GB uitbreiden: Nvidia Geforce GTX 1050 Ti 4GB grafische kaart
De spellen die ik het liefst speel zijn leauge of legends en wellicht world of warcraft/ pubg/ gta5 etc.
Nou heb ik onderstaande samengesteld ( ssd neem ik mee uit vorige pc ) en ik ben benieuwd hoelang deze pc mee zou gaan en welke spellen ik wel/niet op high/medium kan spelen.
Zouden jullie wat feedback kunnen geven? alles is welkom!
AMD FX 4300 4-Core 4x3.8Ghz Nvidia Geforce GTX1050-2GB grafische kaart 320GB HDD 4GB DDR3 DVDRW
- behuizing kiezen: zwarte Sharkoon VG4-W ATX gamer behuizing met twee ventilatoren (groen)
- harde schijf aanpassen: standaard HDD
- draadloos internet: uitbreiden met een PCI Express TP-Link TL-WN881ND (300MBit) wifi kaart
- werkgeheugen uitbreiden: uitbreiden naar 16GB (2x8GB) DDR3 werkgeheugen
- voeding kiezen: CoolerMaster 600 watt B600 Black voeding
- CPU koeler kiezen: extreem stille Coolermaster Hyper 103 CPU koeler
- GTX 1050 2GB uitbreiden: Nvidia Geforce GTX 1050 Ti 4GB grafische kaart