Ja zo kan dat ook wel gaan Carthrax,
Het kan ook verschillen met welke programma's je er ook bij hebt geïnstalleerd kwam ik achter.
In het onderdeel software verwijderen zie je wat er is geïnstalleerd en kan je dat verwijderen, dat is wel bekend.
Je hebt namelijk niet alleen met drivers te maken.
Als je ook 3D vision voor games installeert, ik kreeg voor het helemaal niet meer werkte hier, toen ik wel die 8 taken en die 4 services geladen had de ena laatste keer een melding dat ik eerst dat 3D vision programma moest verwijderen, dus dat was 2 maanden geleden, daarna werd het wel geïnstalleerd.
Nu ben ik hier niet zo aan het gamen, dus ik installeer niet die 2 programma's die bedoeld zijn daarvoor.
Maar wat gebeurd er na het installeren?
alle 8 taken in de taakplanner die ik uit heb gezet, moet ik na elke driver update via NVIDIA experience weer uitschakelen, en ook de 4 services zet ik dan weer op uitgeschakeld.
Aangezien ik zelf handmatig op updates voor de videokaart controleer af en toe door NVIDIA exprerience te starten, ik heb niet zo een zin in al die NVIDIA processen bezig de hele tijd, en elke keer 0.dat weer te zien starten, jullie wel? Of misschien keek je er nog niet naar.
Op die manier heb je alles zelf in de hand. Dus het kan best de volgende keer zo gaan carthrax, dat het helemaal niet meer stopt en je uren kan wachten... dat had ik de laatste keer lol, maar ik ga geen uren wachten, op een gegeven moment stop ik de processen in proces explorer of taakbeheer, en regel het dan zo. Lukt altijd. Het heeft te maken met de processen die al in het geheugen geladen zijn tijdens het updaten. Als dat alles is uitgeschakeld en je start NVIDIA experience, eventueel uninstall je die 2 programma's die geen drivers zijn, onder andere die 3D vision, en dan lukt het altijd.
Ik vind het ook raar dat ik steeds in moet loggen met een e-mail adres.