Toon posts:

Game PC gezocht

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 1027061

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een PC voor mijn zoon om te gamen. Ik heb geen enkel idee wat ik nodig zou hebben.
Hij speelt veel Mine craft, games van Origin en Steam
Verder hebben wij geen componenten

Budget 1000 a’ 1500 euro

Alvast dank voor de medewerking

Met vriendelijke groet,

Herk Zieleman

• tvanzal
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:04
We zouden het erg op prijs stellen als je hier: DAA beleid even naar kijkt :)
Ook een eigen lijstje wordt hier verwacht. Iets meer eigen input zou dus fijn zijn :)

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:12
Dit is zo'n gevalletje van "ik snap echt niets van hoe computers werken en wat ideaal is" Dat eigen lijstje zit er dus waarschijnlijk niet in...

Zou je wel even naar de DAA beleid link willen gaan en samen je zoon de vragen zo goed mogelijk willen proberen te beantwoorden?

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-02 13:32
En dit is al een goede basis om te beginnen met in te lezen:
reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2018

Je zou bijna zeggen pak het basisgamesysteem 1 op 1 over.

[Voor 13% gewijzigd door horizon1978 op 12-01-2018 10:15]

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12
youridv1 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:53:
Dit is zo'n gevalletje van "ik snap echt niets van hoe computers werken en wat ideaal is" Dat eigen lijstje zit er dus waarschijnlijk niet in...
Dan kun je altijd nog kijken naar de requirements van de games die je wilt spelen en daarmee een lijstje maken.

Kijk naar het BBG basissysteem en naar een benchmark van de cpu/gpu die daar in zit en naar de requirements die je had gevonden. reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2017

300 topics over het aankopen van een PC met de term Minecraft in het topic: https://gathering.tweaker...1OBCoHKDY11DQx1jQwMzZRqAQ

Je bent bijna nooit de 1e die een vraag heeft over wat hij moet kopen.

Je kunt iemand die niets van auto's af weet immers ook vragen hoeveel personen er in de auto moeten kunnen en hoeveel bagage.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee