Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnerd
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-08 09:38
Het zal de meeste mensen wel op zijn gevallen dat Litebit met grote regelmaat geen voorraad heeft, en als er voorraad is dat die vaak erg snel weg is.

Daarom heb ik voor mezelf een voorraad checker in elkaar gezet zodat ik een mailtje krijg zodra er voorraad is, in plaats dat ik de hele tijd een browser aan het refreshen ben ;-)

Een aantal vrienden van me gebruiken hem ook en vinden het superhandig dus ik dacht ach, laat ik em beschikbaar maken voor the public.

Dus bij deze -> https://litebitcheck.nl

Je kunt simpelweg je e-mailadres aanmelden en afmelden wanneer je wel of geen notificaties wil ontvangen. Dat afmelden zou ik ook zeker doen zodra je je coins gekocht hebt want anders wordt je wellicht gespammed met voorraad mails waar je op dat moment niet op zit te wachten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 23:07
Leuke tool :)

Zou alleen zelf gekozen hebben voor (Chrome) notificaties ipv e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnerd
Had gekund, maar dit was effe snel in elkaar geprakt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zou zelf alleen niet zo gauw meer op Litebit wat kopen, maar dat komt denk ik meer door mijn ervaringen met die toko, denk ik.

EDIT:
Diende een support vraag in en kreeg (kort door de bocht) "Ja maar we hebben een beveiliging ingebouwd, dus u mag blij zijn dat u geen coins verloren bent" als antwoord. Wat neerkomt op "Uw as is verbrande turf. Dit is mijn antwoord en daar zult u het mee moeten doen. Tot ziens.".

[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 11-01-2018 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnerd
Als je het puur als aanschaf punt ziet en niet je currencies in hun wallet laat staan (wat sowieso niet aan te raden is om currencies in je exchange wallets te laten staan) is het een prima site om met iDeal munten in te kopen.