Toon posts:

ethereum inwissellen voor euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• thepeppi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2021
Mijn vraag
Op dit moment heb ik een coinbase account en wat ethereums erop staan nu wilde ik deze inwissellen voor euro's maar zag dat hun voor het inwissellen 10 euro in rekening brengen ik vind dit nogal duur wel makkelijk maar duur.

Nu zoek ik eigenlijk een wallet waar ik ook ethereums op kan storten en ook simpel om kan zetten naar euro's welke zouden jullie mij kunnen adviseren die niet zoveel in rekening brengt.

Bvd

Alle reacties

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Geen. (of Google)

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-09 12:00
een wallet, die het omzet? je bedoelt een exchange?

• thepeppi
euhh ja ik denk dat omwissellen en exchange toch het zelfde is ?
site, wallet, mens, vrouw, kind, hond, boom, zolang het maar ingewisseld kan worden naar euro's :)

en tja google is groot en allang geraadpleegd dus vandaar mijn vraag hier om de ervaring/advies van anderen

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:36
Als Google reeds geraadpleegd is, wat heb je dan gevonden over Kraken, Bitstamp, of Litebit?

• thepeppi
idd
kraken ofline en negatieve recensies
litebit neemt geen nieuwe accounts aan voor nu

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Als 10 euro te veel is, dan is het bedrag ook niet significant denk ik zo. Lekker laten staan.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

FirePuma142 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:34:
Als 10 euro te veel is, dan is het bedrag ook niet significant denk ik zo. Lekker laten staan.
Dit, voor gemak mag dan ook betaald worden.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:36
thepeppi schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:27:
idd
kraken ofline en negatieve recensies
litebit neemt geen nieuwe accounts aan voor nu
Handelen op Kraken is/was inderdaad een hel. Hoe dat na de upgrade is weten we hopelijk binnenkort. Maar met geld eruit trekken zijn ze ideaal; 9 eurocent, en snel overgemaakt.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 09:15
Ik withdraw altijd via GDAX, kleine fee(€0,15), binnen 1 werkdag op mijn rekening.

[Voor 4% gewijzigd door BioHazard op 11-01-2018 21:42]

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 12 Pro // HP Elitebook 830 G7
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09 21:53
BioHazard schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:41:
Ik withdraw altijd via GDAX, kleine fee(€0,15), binnen 1 werkdag op mijn rekening.
Dit geldt dan wel volgens mij toch, dat je wel een Limit sell moet doen om de fee te ontwijken? Of withdraw je ze op een andere manier?
Selling: Click "deposit" and choose my wallet which is your coinbase wallet. Send BTC to GDAX. Transfers are free.

Once you have a balance showing in BTC (a few seconds) you select "limit" and "sell" and enter the amount and price you want to sell. Wait for a buyer to come along who wants to pay that price. 0 fee for the transaction.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 09:15
NLMaca schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:01:
[...]

Dit geldt dan wel volgens mij toch, dat je wel een Limit sell moet doen om de fee te ontwijken? Of withdraw je ze op een andere manier?

[...]
Ja, ik schiet altijd limit orders in. Als je haast hebt is het soms wat lastiger.

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 12 Pro // HP Elitebook 830 G7
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• thepeppi
klinkt niet makkelijk en vreemd als ik naar die site ga dan zie ik de ssl cert van coinbase staan
rare jongens die romeinen :)

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-09 08:02
Ik denk dat 'beginners" zich goed moeten realiseren dat het -momtenteel- vele malen makkelijker is om crypto aan te schaffen dan je crypto te withdrawen in euro's en niet teveel fee te betalen. Helemaal nu veel exchanges op slot zitten qua toelaten nieuwe accounts of verificatieprocesssen die weken kunnen duren (bitstamp bijvoorbeeld!).

Nederlandse brokers als litebit maken instappen heel makkelijk omdat je allerlei exotische coins via ideal kan krijgen, maar het is maar de vraag of je ze ook weer makkelijk via litebit kan verkopen. Goed voorbeeld is Ripple. Niet eens zo exotisch, maar die schaf je wel op litebit aan, maar kan je er -voorlopig?- niet aan terugverkopen. Je bent dan aangewezen op exchanges, maar ja als je daar niet toegelaten wordt... Bovendien is traden op exchanges voor veel mensen/beginners ook minder eenvoudig dan ff een ideal transactie doen..

Dus als je nu wilt instappen in wat minder gangbare coins dan btc/eth/ltc of net bent ingestapt EN geen hodler bent, dan moet je dit goed in je achterhoofd houden. Er zijn gelukkig wel escapes bij omruilwebsites als shapeshifter en changelly om je coins in gangbare coins om te wisselen om zo exchanges te vermijden. Het is dus allemaal nog steeds goed mogelijk, maar toch...

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
thepeppi schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:36:
klinkt niet makkelijk en vreemd als ik naar die site ga dan zie ik de ssl cert van coinbase staan
rare jongens die romeinen :)
GDAX en Coinbase zijn inderdaad hetzelfde bedrijf.
Alleen is GDAX echt een exchange met lagere fee's dan coinbase.

Het klimaat in cijfers: www.klimaatgek.nl

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08

Bouli

9000 rpm

Even wachten op Ethos, die maakt het straks allemaal mogelijk op een makkelijke manier :)

K20A daily :-)

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
gewoon kraken blijven spammen, ondanks dat het de laatste tijd wat groeipijn heeft heb ik daar nooit problemen gehad met het storten en weghalen van geld.
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee