Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ultra budget systeem voor Cod 2 en CS:go

Pagina: 1
Acties:

• KapsalonKip
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 22-03 16:40
Beste Tweakers,

Ooit was in een zeer fanatieke pc gamer, zeg 10 jaar geleden..
Mijn favoriete games waren CS, Cod 1,2 en 4 maar ook de oude rts spellen als command & conquer en red alert speelde ik grijs.
In die mooie oude tijd gaf ik veel geld uit aan een goed systeem, tijden zijn echter veranderd...

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Oude tijden herleven, oude rts games spelen en Cod/CS. Internetten en mailen. Soms speel ik age of Empires 3 op steam

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 300, liefst zo goedkoop mogelijk

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil een LG 25UMP ultra wilde monitor aanschaffen, staat los van het budget voor het systeem. Ik snap natuurlijk dat veel oude games een ultra wide resolutie niet zullen ondersteunen. De monitor wil ik puur hebben om lekker te internetten

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf denk ik aan een AMD systeem.
CPU: X4 950
GPU: RX 550
Werkgeheugen: corsair 4GB
Mobo: geen idee. Als het maar goedkoop is en werkt.
Voeding: bequiet of een corsair 300w
HDD: Een SSD zal te duur zijn, ik ga dus voor een ouderwetse harde schijf. Aan 150 GB opslagruimte heb ik genoeg.
Behuizing: Sharkoon vs4

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, componenten mogen tweedehands zijn als ze maar niet teveel stroom vreten

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eerder genoemde games op medium kunnen spelen. Kunnen internetten op een ultra wide monitor

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Wellicht is mijn budget veel te krap om een systeem te bouwen, GPU en CPU mogen wat mij betreft tweedehands zijn als ze maar niet te oud zijn. Ook heb ik bij Tweakers vraag en aanbod gekeken naar goedkope complete systemen. Ik ben echter bang dat ik iets koop dat snel stuk gaat en stiekem vind ik het ook wel leuk om zelf te knutselen.

• KapsalonKip
Ik heb toch nog een oude 3,5" 200gb HDD liggen uit 2008. Indien het mogelijk is gebruik ik die!

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 11:32

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Een 2ehands systeem dat dit allemaal kan moet je voor 150 euro of minder kunnen scoren hier op Tweakers. Hell, ik heb iets passends liggen dat voor de helft weg mag, ben je klaar :P.

- edit -

CS:Go, oke, die misschien niet :P.

[Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-01-2018 20:10]

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 11:07
een 2dehands systeem kopen is het advies
V&A aangeboden: GamePC FX-6300, R9 280X, 8GB Ram
het zwakke punt is de AMD FX gelukkig is het nog geen FX9590
V&A aangeboden: Mooi instapsetje met klassieke 2500K cpu
meneer even vragen welke GPU er in zit
V&A aangeboden: Instap / Starter "Game"-PC i3 / GTX 760 / 4GB
V&A aangeboden: Fujitsu Esprimo, I5-6400, 4GB DDR4, 500GB HDD, AC wifi, W10 PRO
intel iGPU is krachtiger dan een nvidia GF6800
V&A aangeboden: Quad-core gamepc met 16gb ddr3
ook prima :)

• KapsalonKip
@HTT-Thalan Bedankt voor de zeer snelle reactie! Ik wil best concessies doen en CS:Go op de laptop blijven spelen. Heb je het toevallig ook bij vraag en aanbod staan?

• KapsalonKip
@Ludwig005 Bedankt! Hier ga ik me zeker verder in verdiepen.

• Sweatleek
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 11:30

Sweatleek

404: Member Not Found

quote:
Ik zou hem dan tog bij die onderste twee houden die geven je de beste bang for bug. gpu maakt niet veel uit maar cpu rekenkracht heb je hard nodig.
Ik zou voor die fujitsuuuu gaan met een extra gpu zo als de 1050(ti) super leuk game setje en je houd geld over voor een extra monitor of ??? eten tijdens het game ??? dacht dat je buget 500 was :P

V&A aangeboden: Fujitsu Esprimo, I5-6400, 4GB DDR4, 500GB HDD, AC wifi, W10 PRO

[Voor 7% gewijzigd door Sweatleek op 11-01-2018 22:33]

stop reading someone else's book, and start write your own ||| I think I might've chosen darkness over light

• KapsalonKip
@sweetleek Ook jij bedankt voor je input. Ik ga zeer waarschijnlijk een pc kopen hier op Tweakers bij vraag & aanbod. Topic mag wat mij betreft gesloten worden :)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True