Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Momenteel vooral CSGO,RL,AOE3 (kan niet veel anders ivm laptop). Wil ook graag Battlefield 1, PUGB en GTA V (weer) gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet veel meer dan wat momenteel bij het lijstje staat (en minder is natuurlijk beter).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb besloten graag voor een 1TB SSD te gaan, zodat ik gewoon 1 schijf heb waar alles op kan.
Ga je overklokken?
[i]Nee/i]
Wat verwacht je van ons?
Ik heb momenteel grotendeels de BBG van Januari gepakt, echter heb ik er een 1TB SSD van gemaakt en daarnaast een 1070 ipv 1080TI videokaart. Graag zou ik horen of deze combinaties goed samen kunnen, past deze videokaart inderdaad bij het moederbord etc? Verder is een compacte pc niet perse een eis dus mocht dit in een ATX goedkoper, of beter verkrijgbaar worden (door bijvoorbeeld meer keuze in de videokaart oid), zou ik dat ook graag horen.
Voornamelijk gamen. Momenteel vooral CSGO,RL,AOE3 (kan niet veel anders ivm laptop). Wil ook graag Battlefield 1, PUGB en GTA V (weer) gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet veel meer dan wat momenteel bij het lijstje staat (en minder is natuurlijk beter).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb besloten graag voor een 1TB SSD te gaan, zodat ik gewoon 1 schijf heb waar alles op kan.
Ga je overklokken?
[i]Nee/i]
Wat verwacht je van ons?
Ik heb momenteel grotendeels de BBG van Januari gepakt, echter heb ik er een 1TB SSD van gemaakt en daarnaast een 1070 ipv 1080TI videokaart. Graag zou ik horen of deze combinaties goed samen kunnen, past deze videokaart inderdaad bij het moederbord etc? Verder is een compacte pc niet perse een eis dus mocht dit in een ATX goedkoper, of beter verkrijgbaar worden (door bijvoorbeeld meer keuze in de videokaart oid), zou ik dat ook graag horen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 213,50 | € 213,50 |
| 1 | Gigabyte AB350N-Gaming WiFi | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB (rev. 1.0) | € 459,90 | € 459,90 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 253,50 | € 253,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.424,79 | |