Toon posts:

Firewire kaart met Cyrix board

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar.... Ik heb een collega met een Sony DV camera. Hij heeft een sitecom FireWire kaart gekocht de PCI kaart in de PC gezet. Bij het installeren van de sw kreeg hij de melding 'not a MMX processor'. Nu weet ik dat hij een Cyrix processor draait (een 200MHz of zo) en zou er op het web programma's te downloaden zijn die dit probleem kunnen verhelpen. Vermoedelijk kan de software niet echt met de Cyrix overweg.
Hoewel mijn collega nu in zak en as zit omdat hij denkt dat hij de aanschaf voor niets heeft gedaan wil ik het hier nog wel eens bij de echte profs proberen...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Er IS idd zoiets als een MMX emulator..

Maar ik denk dat ie er veel verstandiger aan doet om die kaart terug te brengen.

1. Cyrix = bagger.. Uit zichzelf al..

Ga je ook nog eens een firewire kaart erin stoppen, dan kun je je lol op..
Zowel aan datatransfer trekt die kast t bij lange na niet, en ook de hd zal dermate groot zijn dat ie met geluk 1 minuut film kwijt kan.

Om die minuut film te renderen is ie vervolgens een week of 2 bezig, en is die cyrix al 10000x vastgelopen.

Kortom: afrader.

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 21:22

Alpine

Twisted animator

MMX zit toch alleen maar in een Intel Pentium. Net zoals 3DNOW dat in een AMD CPU zit. Van CYRIX hebben ze MX ofzo maar dat was wel wat anders dan MMX.