Ik zoek een?
Upgrade van monitor. Zit te twijfelen over een 27" 4K of een 3440x1440 ultrawide. Gezien het prijskaartje van ultrawides neig ik op het moment naar een 4K. Mede omdat ik met een 4K monitor mijn 21" er nog naast kan laten staan, met bijvoorbeeld Spotify of een internetbrowser open, dat is wel ideaal. Die mogelijkheid vervalt bij het kiezen van een ultrawide, dus het is geen perfecte vervanging van een dual-monitor setup
Wat is je budget?
~500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kan het design van de LG monitoren van de laatste jaren erg waarderen. Dan heb ik het over de voet die onder bijvoorbeeld de LG 27UD88-W staat.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor is voor thuisgebruik.
Upgrade van monitor. Zit te twijfelen over een 27" 4K of een 3440x1440 ultrawide. Gezien het prijskaartje van ultrawides neig ik op het moment naar een 4K. Mede omdat ik met een 4K monitor mijn 21" er nog naast kan laten staan, met bijvoorbeeld Spotify of een internetbrowser open, dat is wel ideaal. Die mogelijkheid vervalt bij het kiezen van een ultrawide, dus het is geen perfecte vervanging van een dual-monitor setup
Wat is je budget?
~500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kan het design van de LG monitoren van de laatste jaren erg waarderen. Dan heb ik het over de voet die onder bijvoorbeeld de LG 27UD88-W staat.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor is voor thuisgebruik.
- RAW foto's bewerken in Lightroom, accurate kleurweergave is belangrijk.
- Veel Word & Excel
- Veel media consumptie, met name YouTube en Netflix
- Internetbrowsen / lezen van artikelen
- Niet kleiner dan 27", ik zit ongeveer 80cm van het scherm af
- Geen TN-Paneel. Ben erg tevreden met IPS panelen, ik heb geen ervaring met VA panelen
- Hoogte moet verstelbaar zijn.
- Matte afwerking van het scherm
- LG 27UD58P-B à 410 euro
- LG 27UD59P-B à 410 euro
- LG 27UD69P Wit à 500 euro
[ Voor 61% gewijzigd door Selmer op 11-11-2018 13:38 . Reden: Keuze gemaakt ]