Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

1 Muis en 1 toetsenbord gebruiken voor 2 laptops tegelijk.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rafiik
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Mijn vraag is als volgt:

Ik werk met 2 laptops en vindt het vervelend om steeds heen en weer te switchen met muis en toetbord. Ik ben op google tegen gekomen dat je speciale programma's/software heb waarmee je met een muis en een toetbord van 1 laptop op allebei de laptop kan gebruiken zonder heen en weer te switchen. Zo ben ik ook een software tegen gekomen genaamd Synergy en ik vraag me af of dit de juiste software is? Zoja waar kan ik die software het beste veilig downloaden. Als iemand een andere soortgelijke software kent dan hoor ik het graag.

Ik hoor graag van jullie. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rafiik op 11-01-2018 15:26 ]

Beste antwoord (via Rafiik op 11-01-2018 17:07)

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:55
Mouse Without Borders is wellicht iets voor je.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Alle reacties

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik gebruik Synergy al jaren en is denk ik een van de beste (gratis?) oplossingen. Volgens mij is dit de officiele website: https://symless.com/synergy. Alhoewel wat is je echte doel? 2 laptops tegelijkertijd of 1 voor 1 ?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bedoel je dat je als je je muis beweegt of een toets indrukt dat deze op beide systemen tegelijkertijd moet bewegen/tonen of dat je kan kiezen op welk systeem de muis beweegt/je toetsenbord aanslag verwerkt wordt?

Als je dat wilt kiezen dan kan je een KVM switch gebruiken hiervoor, ander zal je inderdaad met software aan de gang moeten.

Acties:
  • Beste antwoord

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:55
Mouse Without Borders is wellicht iets voor je.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Rafiik
@Illegal_Alien Mijn doel is dat ik met 1 laptop allebei de laptops kan besturen en niet dat ik steeds moet switchen van laptops. btw: als ik de software wil downloaden bij die link moet ik ervoor betalen, is er geen gratis alternatief?

[ Voor 28% gewijzigd door Rafiik op 11-01-2018 15:34 ]

• Rafiik
@Tens Neemt het ook toetsenbord over? Dat je maar met 1 laptop muis en toetbord hoeft te gebruiken?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Rafiik schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:32:
@Illegal_Alien Mijn doel is dat ik met 1 laptop allebei de laptops kan besturen en niet dat ik steeds moet switchen van laptops. btw: als ik de software wil downloaden bij die link moet ik ervoor betalen, is er geen gratis alternatief?
Het was vroeger gratis, die gebruik ik nog steeds. Zal heus nog wel ergens staan maar ik ga het niet voor je zoeken :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:16
teamviewer?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Rafiik schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:32:
.., is er geen gratis alternatief?
$19 voor een lifetime license is zo goed als gratis

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-11 16:15

m-vw

Dus?

Wat @Shivs schrijft, een KVM switch. In het verleden ook veel gebruikt (Twee desktops met één scherm/muis/toetsenbord).

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 12:08
Ik gebruikte vroeger Synergy toen het nog gratis was, ben daarna overgestapt op Input Director wat gratis is
https://www.inputdirector.com/

Werkt net zo prima als je enkel op Windows machines werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Turismo op 11-01-2018 19:36 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1