Verschil tussen mac mini & mac mini server

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royklo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-01-2022
Mijn vraag is, wat is het verschil tussen een mac mini & mac mini server?

Ik loop momenteel stage bij een ICT bedrijf dat MDM wilt gaan gebruiken voor Iphones & Ipads.
Ik weet niet zo goed wat het verschil tussen deze twee is.

Het werkt toch ook als ik een normale mac mini koop en dan server app van 20 euro aanschaf?

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen..

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:50
Dat kan je hier vinden: *snip* lmgtfy-links zijn lame

[ Voor 59% gewijzigd door Daedalus op 11-01-2018 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:19
Server edities hadden vaak een RAID systeem (dus twee harde schijven) verder is er geen enkel verschil en idd met de server app maak je er een server van. Dat kan overigens met elke Mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Overigens wordt de Mac Mini server sinds 2014 niet meer verkocht.

Afgezien daarvan; toen je je topic opende kreeg je een template met daarin een aantal vragen, zoals wat je zelf hebt gezocht en gevonden. We verwachten hier nl. enige mate van eigen inzet. Je hoeft absoluut geen expert te zijn, maar het is helpt vaak wel als je laat zien ook zelf moeite wilt doen om een antwoord te vinden. Daarnaast zorgt het ervoor dat we niet met antwoorden komen die je al lang en breed zelf had gevonden. Lees voor de volgende keer dat je een topic opent Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we van je verwachten :)

[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 11-01-2018 15:55 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/