Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AidenF
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 19-06 16:58
Hoi

Mijn koptelefoon is ondertussen toe aan vervanging en vroeg me af jullie me konden helpen met welke ik het best kan kiezen of betere suggesties aanbevelen.

Een aantal van mijn eigen of voorkeuren zijn
- Gebruik van metaal (ik heb slechte ervaringen met die all plastic headsets)
- (niet verplicht) een afneembare kabel, ik vind van die coiled kabels fijn werken vandaar
- Een goede bass, de lows vind ik belangrijk.

Wat is je budget?
150 euro, liefst minder

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er vooral actie, politie-drama tv series mee kijken zoals Criminal Minds, gamen en muziek luisteren. Veel bass is daarom heel belangrijk voor mij zodat ik echt de schoten en explosies kan voelen van de series en games :9~ Ik kijk zo nu dan ook films

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal
pricewatch: Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)
pricewatch: Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm (Grijs, Zwart)

Ik heb al een aantal opties gevonden alleen zijn dit goede keuzes? Ik heb moeite om de ene de kiezen welke het meest zal aansluiten bij mijn wensen. Over de HyperX heb ik goede verhalen gehoord en ik vind het gebruik van metaal een heel groot pluspunt. De koptelefoon moet namelijk wel lang mee en goed gebouwd zijn. De microfoon van de HyperX vind ik niet belangrijk want die zal ik ook niet gebruiken.
De ATH-M50x hoor ik veel gemengde gevoels over en dat maakt het mij moeilijk om te kunnen zien of dit een geschikte optie zou zijn.
De DT770 vind ik een hele mooie headset. In reviews zijn ze positief over de bass maar dat vraag ik me wel af want zijn Beyerdynamic's niet studio koptelefoons? Die staan er bekend om neutraal geluid en juist weinig bass dan toch?

Heel erg bedankt alvast.

• TehEnforce
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17:58
Ik heb zelf de Kingston HyperX Cloud en ben daar erg positief over. Met die andere opties heb ik geen ervaring mee.

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:28
pricewatch: Beyerdynamic Custom One Pro Plus (Zwart) is ook nog een optie met lagere impedantie (waar ga je hem op aansluiten?) en een slider om de bass in te stellen. Ben er zelf erg tevreden over iig, zeker met die velours pads van de DT770 (die passen namelijk ook daar op).

GENETX wijzigde deze reactie 11-01-2018 20:26 (17%)

• scroeffie
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-05 11:58
senheiser 160

• AidenF
quote:
TehEnforce schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:10:
Ik heb zelf de Kingston HyperX Cloud en ben daar erg positief over. Met die andere opties heb ik geen ervaring mee.
Thanks voor de ervaring. Ik vind de Cloud er ook best goed uitzien moet ik zeggen
quote:
GENETX schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:25:
pricewatch: Beyerdynamic Custom One Pro Plus (Zwart) is ook nog een optie met lagere impedantie (waar ga je hem op aansluiten?) en een slider om de bass in te stellen. Ben er zelf erg tevreden over iig, zeker met die velours pads van de DT770 (die passen namelijk ook daar op).
Hij zal worden aangesloten op de onboard audio van me moederbord (Realtek ALC1220). Die slider is best interessant. Heb jij hem op 100%? Ik heb ook even die pads opgezocht en wauw. 25 euro voor 1 paar? 8)7
quote:
Bedoel je de RS 160 want ik zie dat die draadloos is. Heb toch liever een bedraade.

• Vitual
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-05 10:08
Ben je al naar een winkel gehad om de verschillende modellen te proberen? Geluid uit een koptelefoon is een erg 'persoonlijk' iets, waar je eigenlijk alleen uit komt als je de verschillende modellen kan uitproberen. Ga naar een winkel en probeer ze gewoon even uit voor je een keuze maakt.

• AidenF
@Vitual Ik was bij de mediamarkt langsgegaan maar daar habben ze alleen gaming xbox ps4 headsets of 250+ euro sennheisers en geen van de opties uit dit topic.

• TehEnforce
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17:58
Je moet wel weten dat de DT 770 en Custom one de PRO versies zijn. Die zitten wat strakker. Voor de rest lijkt het me goeie headsets. Draag je een bril? Want dat zou ook wat uit kunnen maken dan.

TehEnforce wijzigde deze reactie 13-01-2018 19:27 (20%)

• AidenF
quote:
TehEnforce schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:24:
Je moet wel weten dat de DT 770 en Custom one de PRO versies zijn. Die zitten wat strakker. Voor de rest lijkt het me goeie headsets. Draag je een bril? Want dat zou ook wat uit kunnen maken dan.
Vergeten erbij te zetten. Ik draag inderdaad een bril.

@GENETX / @TehEnforce / Rest van de tweakers: Zou dat een probleem zijn bij de Custom One Pro Plus en DT 770 Pro?

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:28
Ik draag zelf ook een bril. Zit vrij strak ja, maar ik heb er persoonlijk geen problemen mee.

• scroeffie
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-05 11:58
ja senheiser rs 160 gebruik ik nu al 2 jaar werkt echt goed super geluid ook for games
en nooit storing !!!! ik kan door het hele huis lopen geen storing heb dikke muren en plafon
Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*