Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dpac
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-05-2021
Beste mensen,

Ik heb al een tijdje de TX-SR313 en deze wil van de 1 op andere keer niet meer aan gaan. Nu is het zo dat als je de stekker in het stopcontact hebt en je drukt op de power knop. Dat die knop blijft haken als ware. De knop zelf functioneert goed alleen de receiver maakt het geluid constant alsof je op de knop aan/uit drukt en dat hij geen genoeg kracht heeft om te starten?

Weet niet of dit onder garantie valt want zag staan ergens in een topic tot ergens 2018?

Wat zijn de opties en waar zou ik hem naartoe kunnen brengen hiervoor aangezien ik zelf geen techneut ben.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dpac schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:36:
Weet niet of dit onder garantie valt want zag staan ergens in een topic tot ergens 2018?
Je bedoelt Onkyo HDMI Board problemen - verlengde garantie tot 2018. Mijn eerste idee zou zijn dat het probleem dat jij omschrijft er niet onder valt maar ik heb er zelf geen ervaring mee dus kan er ook niets met zekerheid over zeggen.
Wat zijn de opties en waar zou ik hem naartoe kunnen brengen hiervoor aangezien ik zelf geen techneut ben.
Ik zou beginnen bij de winkel waar je de Onkyo gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dpac
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-05-2021
Ooit is bij Ibood gekocht dacht ik, te lang geleden alweer om onder de garantie te laten vallen denk ik