Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Google Spreadsheet]Opmaak probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Hi,

Voor onze buurtpreventiegroep wordt er gebruik gemaakt van een Google Formulier om alle gegevens te verwerken; daarnaast hebben wij een ledenlijst wat allemaal goed werkt, alleen bij het aanmeldsysteem werkt de opmaak niet meer goed en ik weet momenteel niet hoe ik dit eenvoudig maak.

Het gaat erom dat elk vak met een bepaalde inhoud een kleur krijgt; zoals op de screenshot is te zien werkte dit eerst wel:
Afbeeldingslocatie: https://oowoo.club/brpjjzug.png
Informatie die geblurred is zijn persoonsgegevens zoals namen, adressen en telefoonnummers.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Beste antwoord (via Meg op 11-01-2018 19:14)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Conditional formatting / voorwaardelijke opmaak.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Conditional formatting / voorwaardelijke opmaak.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://oowoo.club/v00bgmpw.png

Dat staat momenteel zo en lijkt me goed te zijn?

Update:
Ik heb de opmaak voorwaarden wat aangepast; veranderd in H:H en I:I en dat bood de oplossing. Dankje @F_J_K! <3 _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Meg op 11-01-2018 15:12 . Reden: Probleem is opgelost. ]

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

:)