Ik heb tweedehands een GTX 1070 overgenomen van iemand, echter heeft ie persoon niet aangegeven dat het om een watergekoelde variant ging, welnamelijk de Sea Hawk EK (zie afbeelding). Ik heb 0,0 watergekoelde componenten in mijn huidige PC opstelling en weet niet hoe ik deze (precies) moet installeren en gebruiken.
Voordat ik de verkoper ga contacteren m.b.t. de vergissing wou ik kijken/vragen of ik toch op een degelijk goedkope en onervaren manier deze videokaart kan installeren en gebruiken. Wat heb ik nodig en wat voor extra uitgaves qua budget moet ik aan denken?
Alle hulp en advies is welkom, eventueel met bestel links etc.
Latere edit: overigens wou ik even testen of deze überhaupt gewoon netjes werkt, kan ik deze zonder waterkoeling (tijdelijk) even aansluiten en aanzetten om te kijken of ie naar behoren werkt?
Voordat ik de verkoper ga contacteren m.b.t. de vergissing wou ik kijken/vragen of ik toch op een degelijk goedkope en onervaren manier deze videokaart kan installeren en gebruiken. Wat heb ik nodig en wat voor extra uitgaves qua budget moet ik aan denken?
Alle hulp en advies is welkom, eventueel met bestel links etc.
Latere edit: overigens wou ik even testen of deze überhaupt gewoon netjes werkt, kan ik deze zonder waterkoeling (tijdelijk) even aansluiten en aanzetten om te kijken of ie naar behoren werkt?

[ Voor 12% gewijzigd door AlexMurphy op 11-01-2018 12:40 ]