Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 819373

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn laptop, een aantal toetsen doet het namelijk niet meer, de A Z & Q. Opzich zijn de z&q geen probleem. Maar de A gebruik je gewoon heel vaak, hoe ik dit nu oplos is door de a te kopiëren en te plakken. Maar dat is zo’n gedoe. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is via de instellingen een andere toets te benoemen voor de A. Bijvoorbeeld F5, die namelijk geen functie heeft.

Ik heb overgens een HP, met de nieuwste windows, mocht mijn type nummer nodig zijn, hoor ik dat graag. Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:24
Je kunt ook chterhlen wrom de toetsen niets meer doen.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:38

Mx. Alba

hen/die/zij

Waarschijnlijk een draadbreukje waardoor die rij toetsen het niet doet. Doet de 1 het wel?

Met wat Googelen zou je wellicht deze gevonden hebben: https://www.microsoft.com...oad/details.aspx?id=22339

Dan kan je een toetsenbordindeling maken met bijvoorbeeld de Q op AltGr+W, de A op AltGr+S en de Z op AltGR+X als work-around terwijl je zoekt naar een nieuw toetsenbord om in je laptop te zetten. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 819373

Topicstarter
De 1 heeft inderdaad soms ook wat problemen, maar de ene keer doet die het wel. Ik ga zometeen proberen of ik de toetsenbordindeling kan wijzigen. bedankt voor je snelle antwoord :)