Ik zit nu in het 2de jaar van mijn opleiding. Het gaat hier om de opleiding Applicatie - en Mediaontwikkelaar MBO 4 op horizon college.
Nu loop ik stage en laast kwam mijn baas aan en die bood mij een fulltime baan aan. Dit betekent als ik ervoor kies dat ik stop met mij opleiding. Maar er komen wel dingen omheen kijken.
Ik moet nog anderhalf jaar gaan.
Ik maak gebruik van studenten ov dit betekent als ik stop dat ik die terug moet betalen.
Ikzelf vindt me stage tien keer leuker dan naar school gaan. Ik vindt dat ik veel productiever ben en de dagen lijken zelf korte maar ze zijn langer.
Mijn vraag is is het slim om te stoppen met me opleiding en dan gaan werken.
Wat is belangrijker die 1.5 jaar werkervaring of mijn diploma.
Veel mensen uit me omgevingen zeggen maak die opleiding af. Het is nog anderhalf jaar en dan wilt hij je ook nog wel.
Mijn vraag is dan ook wat vinden jullie ervan hoe zoude jullie dit aanpakken.
Nu loop ik stage en laast kwam mijn baas aan en die bood mij een fulltime baan aan. Dit betekent als ik ervoor kies dat ik stop met mij opleiding. Maar er komen wel dingen omheen kijken.
Ik moet nog anderhalf jaar gaan.
Ik maak gebruik van studenten ov dit betekent als ik stop dat ik die terug moet betalen.
Ikzelf vindt me stage tien keer leuker dan naar school gaan. Ik vindt dat ik veel productiever ben en de dagen lijken zelf korte maar ze zijn langer.
Mijn vraag is is het slim om te stoppen met me opleiding en dan gaan werken.
Wat is belangrijker die 1.5 jaar werkervaring of mijn diploma.
Veel mensen uit me omgevingen zeggen maak die opleiding af. Het is nog anderhalf jaar en dan wilt hij je ook nog wel.
Mijn vraag is dan ook wat vinden jullie ervan hoe zoude jullie dit aanpakken.
[ Voor 6% gewijzigd door Cor o Cor op 11-01-2018 12:00 ]